ik zoek fimoklei!
Ik was dit forum aan het lezen en ik hoor jullie steeds over fimoklei.
Dat je daar zelf mooie kralen mee kunt maken.
Nou leek mij dat ook wel een leuk idee, dus ging ik naar de winkel.
Ik ben echt de halve stad rond geweest en overal krijg ik te horen:
"sorry dat hebben wij niet in ons assortiment" of "Nee dat hebben wij niet, dat is namelijk al jaren uit de mode en het wordt bijna niet meer verkocht".
Ik wordt er echt helemaal gek van.
Ben ik nou de enigste met dit probleem of hebben jullie hier ook last van?
Groetjes Anja.
Dat je daar zelf mooie kralen mee kunt maken.
Nou leek mij dat ook wel een leuk idee, dus ging ik naar de winkel.
Ik ben echt de halve stad rond geweest en overal krijg ik te horen:
"sorry dat hebben wij niet in ons assortiment" of "Nee dat hebben wij niet, dat is namelijk al jaren uit de mode en het wordt bijna niet meer verkocht".
Ik wordt er echt helemaal gek van.
Ben ik nou de enigste met dit probleem of hebben jullie hier ook last van?
Groetjes Anja.
nou het viel mij ook wel op ja, had wel gedacht dat het bij intertoys en bart smit te koop zou zijn, maar helaas. kijk anders bij wat internetshops van hobbywinkels (heb niet zo gauw een voorbeeld). verder hebben de meeste pipoos winkels wel fimo klei....enneh, zou me niet verbazen als fimo klei ineens weer eens in de mode komt.
ps: heb dit onderwerp maar verplaatst naar onderwerp kralen, lijkt me praktischer.
ps: heb dit onderwerp maar verplaatst naar onderwerp kralen, lijkt me praktischer.
Hoi Anja,
Toevallig is fimoklei bij ons wel volop verkrijgbaar!
Je moet eens bij de Kwast bij jullie in de buurt kijken, want bij ons hebben ze het volop bij de kwast.
O,ja ik dacht ook dat ene Mark fimo verkoopt, er stond namelijk een advertentie van hem hier op de site (toch Sandra??)
Groetjes,
Marlies
Toevallig is fimoklei bij ons wel volop verkrijgbaar!
Je moet eens bij de Kwast bij jullie in de buurt kijken, want bij ons hebben ze het volop bij de kwast.
O,ja ik dacht ook dat ene Mark fimo verkoopt, er stond namelijk een advertentie van hem hier op de site (toch Sandra??)
Groetjes,
Marlies
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Het ligt gewoon aan de hobby winkel waar je komt! de 1 heeft een uitgebreid assortiment en de ander is alleen een meelopertje en koopt alleen dat wat op het moment in is stomme 3d kaartentroep etc. zoals een PIPOOS daar een houtje van heeft! Alhoewel de 2 pipoos hier een goed assortiment fimo hebben en verse!!
Fimo is volop verkrijgbaar hoor! Ik heb op het moment niet zoveel voorraad anders had ik je wel kunnen helpen! maar ik moet zelf binnenkort weer is inslaan!
Koop geen goedkope fimo van marktplaats, ebay.nl enz! Dit is allemaal fimo die op zijn minst al 2 jaar oud is en erg hard om te gebruiken! Degene die dit nog hebben, hebben er een habbekrats voor betaald in de uitverkoop die er 2 jaar geleden is geweest en willen er nu vanaf omdat ze er mee blijven zitten! Als je een oude keukenmachine hebt dan zou je ze wel kunnen kopen en dan de klei in kleine stukjes snijden en in de machine doen met een beetje olie en dan flink aan zetten zodat alles piepkleine stukjes zijn, dan moet je het een beetje zien te kneden en door een pastamachine heen zien te krijgen om het weer handelbaar te krijgen ;( zoals je kunt lezen een hele berg werk!!! Terwijl je fimo soft kunt kopen die je gelijk uit het pakje zonder moeite kan gebruiken!!
Fimo is volop verkrijgbaar hoor! Ik heb op het moment niet zoveel voorraad anders had ik je wel kunnen helpen! maar ik moet zelf binnenkort weer is inslaan!
Koop geen goedkope fimo van marktplaats, ebay.nl enz! Dit is allemaal fimo die op zijn minst al 2 jaar oud is en erg hard om te gebruiken! Degene die dit nog hebben, hebben er een habbekrats voor betaald in de uitverkoop die er 2 jaar geleden is geweest en willen er nu vanaf omdat ze er mee blijven zitten! Als je een oude keukenmachine hebt dan zou je ze wel kunnen kopen en dan de klei in kleine stukjes snijden en in de machine doen met een beetje olie en dan flink aan zetten zodat alles piepkleine stukjes zijn, dan moet je het een beetje zien te kneden en door een pastamachine heen zien te krijgen om het weer handelbaar te krijgen ;( zoals je kunt lezen een hele berg werk!!! Terwijl je fimo soft kunt kopen die je gelijk uit het pakje zonder moeite kan gebruiken!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Volgens mij hebben wij hier geen winkel die kwast heet.
Ik ben vandaag even naar pipoos geweest, maar die heeft maar drie kleuren fimoklei en verder heel veel 3d spul.
Ik heb die kleuren mee genomen, maar volgens mij zijn ze al oud.
Als ik ze uit de verpakking haal, dan valt het kapot in hele kleine stukjes!
Volgens mij is dat niet goed!
Ik ga morgen maar naar Hengelo, hopelijk hebben ze daar wel een winkel waar ik fimoklei kan krijgen.
Groetjes Anja
Ik ben vandaag even naar pipoos geweest, maar die heeft maar drie kleuren fimoklei en verder heel veel 3d spul.
Ik heb die kleuren mee genomen, maar volgens mij zijn ze al oud.
Als ik ze uit de verpakking haal, dan valt het kapot in hele kleine stukjes!
Volgens mij is dat niet goed!
Ik ga morgen maar naar Hengelo, hopelijk hebben ze daar wel een winkel waar ik fimoklei kan krijgen.
Groetjes Anja
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
http://www.eberhardfaber.de/
Op deze site kan je zien hoe een pakje fimo er nu uit moet zien!!
Heel soms komt het toch ook bij de nieuwe verpakking voor dat hij kruimelt! komt dan waarschijnlijk door dat het temperatuur verschillen heeft gehad!!
Snap het niet dat die Pipo niks heeft!! Zit standaard in Pipoos assortiment !
Op deze site kan je zien hoe een pakje fimo er nu uit moet zien!!
Heel soms komt het toch ook bij de nieuwe verpakking voor dat hij kruimelt! komt dan waarschijnlijk door dat het temperatuur verschillen heeft gehad!!
Snap het niet dat die Pipo niks heeft!! Zit standaard in Pipoos assortiment !
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
-
Annemieke
- Bead Believer
- Contacteer:
Hallo everybody,
Wat raar dat ze bij pipoos maar 3 kleuren hadden, wat een stelletje pipoos zeg!!!
Als je in hun catalogus kijkt, staan er veel meer kleuren in.
Beetje raar...
De klei van Mark was inderdaad wel wat oud volgens mij, heb namelijk een paar pakjes van hem gekocht.
Sommige zijn nog wel goed te gebruiken, andere pakjes breek je bijna je vingers op.
Had pas een vers pakje gekocht... wat een genot is dat dan!!!
Ik moest trouwens net erg lachen toen ik jouw berichtje las Marlies. (niet uitlachen hoor.)
Ik had nog niet gezien waar je vandaan komt maar las je berichtje :
[i]mee geld terug vragen.[/i] Dacht meteen, die komt uit Brabant, en jawel hoor Oss.
Heb zelf jaren in de buurt van Oss gewoont. In Wilbertoord, ken je waarschijnlijk niet maar is een klein gehucht bij Volkel en Mill in de buurt.
Die uitdrukking kwam me zo bekend voor, grappig wel.
Groetjes Annemieke
Wat raar dat ze bij pipoos maar 3 kleuren hadden, wat een stelletje pipoos zeg!!!
Als je in hun catalogus kijkt, staan er veel meer kleuren in.
Beetje raar...
De klei van Mark was inderdaad wel wat oud volgens mij, heb namelijk een paar pakjes van hem gekocht.
Sommige zijn nog wel goed te gebruiken, andere pakjes breek je bijna je vingers op.
Had pas een vers pakje gekocht... wat een genot is dat dan!!!
Ik moest trouwens net erg lachen toen ik jouw berichtje las Marlies. (niet uitlachen hoor.)
Ik had nog niet gezien waar je vandaan komt maar las je berichtje :
[i]mee geld terug vragen.[/i] Dacht meteen, die komt uit Brabant, en jawel hoor Oss.
Heb zelf jaren in de buurt van Oss gewoont. In Wilbertoord, ken je waarschijnlijk niet maar is een klein gehucht bij Volkel en Mill in de buurt.
Die uitdrukking kwam me zo bekend voor, grappig wel.
Groetjes Annemieke
-
Annemieke
- Bead Believer
- Contacteer:
H? Marlies,
Toevallig dat je wel eens van Wilbertoord gehoord hebt, de meeste mensen (ook die in de buurt wonen) hebben er nog never nooit niet van gehoord.
Tja inderdaad jammer, Oss was nog eens te doen om ff op en neer te rijden.
Maar ja, jij komt toch ook de 8e op de meeting?
Zien we elkaar dan.
Gorinchem ligt trouwens in Zuid-Holland. (een beetje op het randje van Utrecht, Zuid-Holland en Brabant)
Ik zou wel graag terug willen naar Brabant hoor, ik weet nu niet eens hoe mijn eigen buurvrouw heet!
Hier in de stad gaat dat toch wel even anders dan "bij ons pap en ons mam tuus".
Groetjes Annemieke
Toevallig dat je wel eens van Wilbertoord gehoord hebt, de meeste mensen (ook die in de buurt wonen) hebben er nog never nooit niet van gehoord.
Tja inderdaad jammer, Oss was nog eens te doen om ff op en neer te rijden.
Maar ja, jij komt toch ook de 8e op de meeting?
Zien we elkaar dan.
Gorinchem ligt trouwens in Zuid-Holland. (een beetje op het randje van Utrecht, Zuid-Holland en Brabant)
Ik zou wel graag terug willen naar Brabant hoor, ik weet nu niet eens hoe mijn eigen buurvrouw heet!
Hier in de stad gaat dat toch wel even anders dan "bij ons pap en ons mam tuus".
Groetjes Annemieke
Hai Annemieke,
Ja je moet er zelf wat voor doen.Gewoon even langs gaan bij de buurvrouw met een bloemetje.Werkt meestal wel.En als het niet werkt dan is het een buurvrouw van niks,dan weet je dat ook weer.Ik ben zo vaak verhuisd.Vaak moet je zelf even de eerste stap zetten en dan merk je meteen of het wel of niet klikt.
Groetjes Hennie
Ja je moet er zelf wat voor doen.Gewoon even langs gaan bij de buurvrouw met een bloemetje.Werkt meestal wel.En als het niet werkt dan is het een buurvrouw van niks,dan weet je dat ook weer.Ik ben zo vaak verhuisd.Vaak moet je zelf even de eerste stap zetten en dan merk je meteen of het wel of niet klikt.
Groetjes Hennie
-
Annemieke
- Bead Believer
- Contacteer:
Ja ons pap en ons mam wonen er nog steeds. En hopelijk nog wel voor even want ik vind het heerlijk om naar "huis" te gaan!
Ik zou ook niet zo graag in een nog grotere stad wonen.
Voel me altijd een beetje verloren met zoveel mensen om me heen.
Heb een jaar in Rotterdam op school gezeten en vond het altijd heerlijk om weer naar huis te kunnen, heerlijk rustig...
Wat een saaie tut h??
Lieve groetjes Annemiek
Ps. Hennie, het is een buurvrouw van niks. Ik heb serieus mijn best gedaan maar het mocht niet helpen.
Ik zou ook niet zo graag in een nog grotere stad wonen.
Voel me altijd een beetje verloren met zoveel mensen om me heen.
Heb een jaar in Rotterdam op school gezeten en vond het altijd heerlijk om weer naar huis te kunnen, heerlijk rustig...
Wat een saaie tut h??
Lieve groetjes Annemiek
Ps. Hennie, het is een buurvrouw van niks. Ik heb serieus mijn best gedaan maar het mocht niet helpen.