Mookait..
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Wie kan mij meer vertellen over de edelsteen Mookait, dit is volgens mij de engesle naam, wat is de Nederlandse naam? Wat is de werking van deze edelsteen, is het een dure edelsteen? alle informatie over deze steen is welkom. Kom hem op internet nergens tegen.
Als je op "mouakite" zoekt, dan vind je vast meer. Het is een soort jaspis volgens mij. Mooie steen in schakeringen van donkergeel tot grijs en diep roodbruin. Ik vind het een heel aardende steen.
Hij is niet superduur maar voor jaspis wel aan de prijs. Ik heb er kralen van op het moment, voor een armband.
haha, ik zoek net even maar kom dan vooral mijn eigen spul tegen in NL.
Deze oorbellen zijn met moukaite:

Hij is niet superduur maar voor jaspis wel aan de prijs. Ik heb er kralen van op het moment, voor een armband.
haha, ik zoek net even maar kom dan vooral mijn eigen spul tegen in NL.
Deze oorbellen zijn met moukaite:

Kralen make the world go round!
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Nee eigenlijk kwam ik per toeval aan twee kettingen met splitstukje en een armbandje met ronde kralen, vond het een erg mooie steen... en vond het ook wel grappig dat die steen niet zo bekend is, zoals bijv Amethist.
Ik vind die oorbellen van jouw ook erg leuk, zijn het van die klip oorbellen waar je geen gaatjes voor nodig hebt?
Ik vind die oorbellen van jouw ook erg leuk, zijn het van die klip oorbellen waar je geen gaatjes voor nodig hebt?