Flower power!
Dag Dag!!!
Ik heb een vraagje aan jullie, ik ben gevraagd om een workshop te geven in sieraden met als thema: Flower power. De workshop duurt ongeveer 90 min. dus nu zoek ik iets leuks om te maken met deze dames.
Dus als jullie iets weten zou ik heel blij zijn.
Ik heb een vraagje aan jullie, ik ben gevraagd om een workshop te geven in sieraden met als thema: Flower power. De workshop duurt ongeveer 90 min. dus nu zoek ik iets leuks om te maken met deze dames.
Dus als jullie iets weten zou ik heel blij zijn.
Tsja...moeilijk hoor! Ik heb zelf een ketting gemaakt met allemaal grote bloemenhangers en die beplakt met glimsteentjes, aan een veter. Erg simpel, maar wel mooi geworden. En voor iemand anders had ik eens een ketting gemaakt met thema natuur. Hier had ik bloemetjes ingebruikt maar ook kralen en hangertjes van libellen en gewoon glaskralen en borduurkralen. Maar je kan ook kiezen voor felle kleuren, een beetje zomers. Veel succes maar vooral ook heeeel veel plezier!!!
groetjes, nessy

groetjes, nessy

pfff flower power is toch doe maar gek en alles bij elkaar?!?!? oftewel alles door elkaar rijgen en lekker bont maken... In het tijdschrift extra bij hobbyhandig deze maand staan wel kettingen die volgens mij in deze categorie vallen, helaas kan ik niks scannen....misschien iemand anders?
Liefs
Linda
Linda
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Volgens mij kom je dan ook met die grote kauwgomballen kralen wel in de goede buurt. Die nieuwe bedeltjes van de blauwe zakjes met de bloemetjes en friends bedeltjes. Eigenlijk kitsch wat je dan moet hebben in totaliteit.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria