Flower power!

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
m@rlies
Flower power!

Bericht door m@rlies » wo 25 aug 2004 14:55

Dag Dag!!!

Ik heb een vraagje aan jullie, ik ben gevraagd om een workshop te geven in sieraden met als thema: Flower power. De workshop duurt ongeveer 90 min. dus nu zoek ik iets leuks om te maken met deze dames.
Dus als jullie iets weten zou ik heel blij zijn.

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » wo 25 aug 2004 15:02

Wel, je kan bv met heel kleine kraaltjes zo'n bloemetjespatroon rijgen, da's wel mooi vind ik...

Of met heel felle kleuren iets doen, en dan bv vooral als hanger zo'n grote namaakbloem :D

Hm, mss moet ik toch maar eens verder nadenken voor suggesties :oops: :oops:

nessy
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door nessy » wo 25 aug 2004 15:47

Tsja...moeilijk hoor! Ik heb zelf een ketting gemaakt met allemaal grote bloemenhangers en die beplakt met glimsteentjes, aan een veter. Erg simpel, maar wel mooi geworden. En voor iemand anders had ik eens een ketting gemaakt met thema natuur. Hier had ik bloemetjes ingebruikt maar ook kralen en hangertjes van libellen en gewoon glaskralen en borduurkralen. Maar je kan ook kiezen voor felle kleuren, een beetje zomers. Veel succes maar vooral ook heeeel veel plezier!!! :wink:

groetjes, nessy :turtle

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » wo 25 aug 2004 16:53

pfff flower power is toch doe maar gek en alles bij elkaar?!?!? oftewel alles door elkaar rijgen en lekker bont maken... In het tijdschrift extra bij hobbyhandig deze maand staan wel kettingen die volgens mij in deze categorie vallen, helaas kan ik niks scannen....misschien iemand anders?
Liefs
Linda

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 25 aug 2004 17:07

Volgens mij kom je dan ook met die grote kauwgomballen kralen wel in de goede buurt. Die nieuwe bedeltjes van de blauwe zakjes met de bloemetjes en friends bedeltjes. Eigenlijk kitsch wat je dan moet hebben in totaliteit.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » wo 25 aug 2004 18:34

Wat ik van mijn flowerpower tijd herinner is dat ik veel zgn indiabloesjes droeg met borduursel en spiegeltjes en daarbij kettingen van kleine kraaltjes, soms in bloemetjes patroon geregen.

m@rlies

Bericht door m@rlies » wo 25 aug 2004 19:49

Bedankt voor jullie hulp zeg :D !!! Ben er nog niet over uit, maar misschien ga ik wel een ring maken met ze van kleine kraaltjes. Vind het wel moeilijk hoor, het is mijn eerste workshop en zit nu helemaal te bedenken wat ik moet kopen, hoeveel enz. Moet ook nog eerst vrij zien te krijgen.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » do 26 aug 2004 09:48

peace tekens.... ying en yang..

Afbeelding
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Madelief
Bead Chatter

Bericht door Madelief » do 26 aug 2004 10:52

Is de originele gewone glimlachende smiley ook niet uit die tijd? Dacht van wel maar zeker ben ik natuurlijk niet, ik ben van een latere datum :oops: :lol:

Gesloten