Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
-
pickwick
- Bead Designer
-
Contacteer:
marktplaats...
Bericht
door pickwick » di 20 jul 2004 10:01
hoi hoi,
mijn zusje en ik hebben leuke kralen op marktplaats gezien van iemand genaamd Twister. weten jullie iets over deze aanbieder.
ik ben al eens eerder beedgenomen met fimo klei via marktplaats, dus ben nu heel voorzichtig met bieden op iets.
liefs lieselot
leave me the birds and the beads....
-
eelkehas
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door eelkehas » di 20 jul 2004 10:33
Hoi ,
Is iemand die ook via ebay verkoopt en via ebay heb ik al meerdere malen kralen bij haar gekocht, ze is heel aardig en ze is bezig met een webwinkel in elkaar te zetten en tot die tijd verkoopt ze alleen via ebay en marktplaats.
Ik vind dat ze mooie spulletjes heeft voor een leuke prijs.
Succes!
-
pickwick
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door pickwick » di 20 jul 2004 10:48
hej bedankt....
op marktplaats moet je bieden...ik ben net begonnen met de kralen dus ik weet helemaal niet wat bijvoorbeeld pukkelkralen normaal kosten.... dat moet ik dus nog ff uitzoeken enzo. hihi
thanx
liefs lieselot

-
miekel
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door miekel » di 20 jul 2004 10:49
Je hoeft niet pers? te bieden op marktplaats je kunt de verkoper ook een mailtje sturen met je bod.
Groetjes, Annemieke

-
pickwick
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door pickwick » di 20 jul 2004 10:50
ja dat bedoel ik....maar k zou niet weten hoeveel ik moet bieden, maar goed ik kijk nog wel ff rond hoe duur kralen normaal zijn
liefs lieselot
-
Pienjo
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door Pienjo » di 20 jul 2004 11:05
Hallo, Ik zou even op een reactie van pee wachten, die heeft ook een bod gedaan op al haar kralen en dergelijk....
Liefs
Linda
-
Pee
- Bead Aholic
-
Contacteer:
Bericht
door Pee » di 20 jul 2004 12:23
Ik had dus inderdaad geboden, nah ja een e-mail gestuurd leek me meer effect hebben dan het bieden, maar Eelke ik heb dus nog niet betaald omdat ik het best eng vond. Als jouw ervaring goed is zal ik daar maar vanuit gaan en de betaling in orde gaan maken....
Liefs, Petra
Just bead it!

-
eelkehas
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door eelkehas » di 20 jul 2004 14:00
Ik heb nog wel een klein overzicht in excel met alles wat ze zo verkoopt en daar staan de prijzen al bij..
als iemand het wil hebben?
Dan pb maar even met je mailadres erbij.. dan heb je vergelijking van wat ze vraagt voor de kralen en kun je daar net onder gaan zitten ofzo
Groetjes!
-
eelkehas
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door eelkehas » wo 21 jul 2004 17:56
Hoi ik heb een geupdate lijstje gevraagd en ik zal hem even bij budgettips zetten.
ik geloof niet dat de pukkelkralen erbij staan maar wel veel anderen en allemaal staand e prijzen erbij.
Groetjes!
-
muis26
- Bead Dreamer
-
Contacteer:
Bericht
door muis26 » wo 21 jul 2004 18:58
Ook ik heb al een paar keer wat bij haar besteld. Inderdaad een heel aardige vrouw, en ze heeft mooie kralen voor een (voor zover ik dat met mijn nog niet al te grote ervaring) prima prijs. De laatste keer heb ik wat pukkelkralen bij haar gekocht die ik nog nergens anders had gezien.
De allereerste keer dat ik bij haar had besteld had ik pech dat mijn kralenmix in de post verloren was gegaan, maar ze heeft direct een vervangende zendig opgestuurd.
Groetjes,
Christa