slotje
er is al eens over gesproken maar ik wist het niet meer... wat is het verschil tussen:
SL-029 Slotje karabijn NPL 13 mm
Karabijn slotje NPL.
Per stuk.
0,28 euro
Aantal
SL-030 Slotje karabijn SPL 12 mm
Karabijn slotje SPL.
Per stuk.
0,25 euro
Aantal
Of weet iemand nog een andere webwinkel waar je goedkoop karabijnslotjes kunt kopen??? (in grote hoeveelheid)
Ik hoor het graag!
SL-029 Slotje karabijn NPL 13 mm
Karabijn slotje NPL.
Per stuk.
0,28 euro
Aantal
SL-030 Slotje karabijn SPL 12 mm
Karabijn slotje SPL.
Per stuk.
0,25 euro
Aantal
Of weet iemand nog een andere webwinkel waar je goedkoop karabijnslotjes kunt kopen??? (in grote hoeveelheid)
Ik hoor het graag!
Volgens mij betekend dat het ene slotje van nikkel laagje voorzien is en het andere van zilver laagje.Pienjo schreef:wt is de meest gebruikte? of is er verschil in kleur...?? ze moeten kleuren bij ketteldraad...char schreef:Wat is precies je vraag:
er is verschil in de prijs, in de maat en in het materiaal.
NPL betekent volgens mij nikkelplated en
SPL: silverplated
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

-
- Bead Addict
- Contacteer:
http://www.glassbeads.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Is eigenlijk een groothandel maar de prijzen op de site zijn voor particulieren.. dus je kan er gewoon bestellen.. moet je ff mailen met wat je wilt hebben.. Ik bestel er altijd tussenringetjes van 5mm en karabijnsluitingen van 13mm. verder laatst ook een rolwaxkoord gehaald..
Moet wel zeggen ze slotjes zijn daar ook metaalkleurig.. helaas niet dat echte zilverkleurige.. maja verschil in prijs moet ergens vandaan komen
Maar wel zon kleur dat het niet heel erg opvalt aan een gekettelde ketting..
let alleen wel op de porto en het minimum bestelbedrag.. want het is behoorlijk hoog.. als je onder een bepaald bedrag zit is het nog duurder..
Groetjes Eelke
Is eigenlijk een groothandel maar de prijzen op de site zijn voor particulieren.. dus je kan er gewoon bestellen.. moet je ff mailen met wat je wilt hebben.. Ik bestel er altijd tussenringetjes van 5mm en karabijnsluitingen van 13mm. verder laatst ook een rolwaxkoord gehaald..
Moet wel zeggen ze slotjes zijn daar ook metaalkleurig.. helaas niet dat echte zilverkleurige.. maja verschil in prijs moet ergens vandaan komen

Maar wel zon kleur dat het niet heel erg opvalt aan een gekettelde ketting..
let alleen wel op de porto en het minimum bestelbedrag.. want het is behoorlijk hoog.. als je onder een bepaald bedrag zit is het nog duurder..
Groetjes Eelke