Help

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Lotje Dankers
Bead Anonymous
Help

Bericht door Lotje Dankers » zo 06 dec 2009 21:13

Hoi ik ben Lotje Dankers en ik ben 13 jaar oud.
Ik ben heel handig met knutselen en zo, en ik wil ook gewoon wat profesjonelere dingen maken

daar bij heb je ook profesjonelen dingen nodig, maar ik ben 13 dus heb heel wijnig geld :-((

Wie kan mij helpen??

Heeft iemand een tip??

of nog beter kan imand mij wat profesjonele kralen sturen??
dat hoeft niet persee hoor maar het is wel heel fijn

doei Lotje

Helina
Bead Interested

Re: Help

Bericht door Helina » zo 06 dec 2009 21:49

Ik zou zeggen, vraag wat geld aan je ouders, of neem een krantenwijk ofzo ;)
Laatst gewijzigd door Helina op ma 11 apr 2011 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.

Kralenannie
Bead Designer

Bericht door Kralenannie » zo 06 dec 2009 21:55

Hoi Lotje,

Bij de action hebben ze kralenborden met kralen voor € 2,00 euro om een leuke eerste ketting mee te maken. Dat moet toch lukken qua geld dacht ik :wink:

P.S. Ben het wel een beetje met m'n voorgangster eens wat betreft je nederlands taalgebruik :roll:
Groetjes, Anita

Kralina
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Kralina » zo 06 dec 2009 21:56

Tja, een hobby kost geld. Ik vroeg altijd knutselspulletjes voor mijn verjaardag, aan sinterklaas en aan de kerstman....
Als U werk maakt van Uw hobby.

Nynke
Bead Interested

Bericht door Nynke » di 08 dec 2009 08:34

Hoi Lotje,

Wat bedoel je precies met professionele kralen?

Zoals Kralenannie al zei, bij de Action kun je goedkoop hele leuke kralen krijgen. Ook de Xenos is niet duur.
Om aan spullen te komen zou ik, als je geen/weinig geld hebt, inderdaad je ouders lief aankijken, en anders de kerstman, sint (al is het daar al te laat voor) en je verjaardag gebruiken. Je kunt bij kralenwinkels (ook online) vaak waardebonnen krijgen, die zijn leuk om te vragen, zodat je dan toch zelf kralen naar je smak kunt uitkiezen.
Wingardium leviosa!

Lotje Dankers
Bead Anonymous

Bericht door Lotje Dankers » di 08 dec 2009 15:11

Sorry voor mijn Taal ik ben namelijk dislexties en kan daar jamer genoeg niks aandoen

Frutsel
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Frutsel » di 08 dec 2009 16:19

Hee Lotje, dat dyslectisch is erg lastig, goed hoor, maar ga nu auto's wassen en je kunt meteen door naar de Action of Xenos.
Graaf je inspratie op, voor klusjes te doen en om daarna sieraden te maken.

Ik moet het toch even zeggen, dingen gratis vragen wekt vaak irritatie op bij mensen.
Mijn kinderen moeten ook 'werken' voor wat ze willen hebben.
Kijk even wat je in ruil kunt doen. Heb je ergens spaarzegeltjes van die je ma niet hoeft?
K3 spulletjes te ruil? Paardenkaarten? Je schelpenverzameling? Boodschappen doen voor een buurvrouw? Strijken voor je oma?
Ik noem maar wat hoor!

Succes!
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 08 dec 2009 17:17

Frutsel schreef:...
Mijn kinderen moeten ook 'werken' voor wat ze willen hebben.
...
Voor niets gaat de zon op zegt mijn moeder altijd. ;) Oftewel niets komt vanzelf, behalve dan dus de zon aan het begin van de dag. ;)

bebiezjoe
Bead Fan

Bericht door bebiezjoe » wo 09 dec 2009 14:59

Hoi Lotje,

Ik reageer niet zo snel op dit soort onderwerpen, maar vanwege de opmerking over je schrijfwijze dus wel even :oops:

Ik wil even zeggen dat ik het goed van je vind dat je met je dyslexie op fora komt.
Ik heb drie kinderen met dyslexie en weet uit ervaring dus hoe moeilijk het is om woorden correct te schrijven, omdat dyslecten de gemaakte fouten niet zien. Mijn oudste kind maakt, omdat er redelijk vaak van buitenaf commentaar komt, liever geen gebruik van fora en msn ed. Hij wordt er onzeker van.
Ik vind dat erg jammer omdat je weet dat dyslexie nooit over gaat en je altijd een stap harder moet lopen om minder fouten te maken.
Daarom bij deze petje af en suc6 met sieraden maken.

Bebiezjoe
Bea :byebye

Saga Suus
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Saga Suus » do 10 dec 2009 14:58

Ik vind het heel stoer en knap van je dat je gewoon je berichten post, die paar spellingsfouten daar kijk ik wel overheen hoor.

Op marktplaats kun je vaak ook goedkopere kralen kralen vinden of restpartijtjes. Kijk ook eens op dit forum bij de restjesverkoop, vaak hoef je dan niet de volle prijs te betalen. Bij de Xenos hebben ze erg mooie kralen (vooral de parels vind ik erg mooi) en ze kosten niet zo veel. Ook de Hema heeft nog wel eens leuke kralen (niet alleen kinderkralen maar ook glaskraaltjes, te vinden bij de naaispulletjes). De Blokker verkoopt ook maar ik vind persoonlijk de kwaliteit erg slecht.

Heel veel succes!

José
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door José » di 12 jan 2010 13:02

Heel goed van je dat je gewoon lekker schrijft op dit forum :applaus: ! Ik ken diverse mensen met hetzelfde probleem en weet daardoor dat als je blijft schrijven en lezen je bepaalde technieken ontwikkeld die kunnen helpen om jezelf te verbeteren!

Het maken van sieraden is een hobby die je in de loop der jaren steeds verder uitbreidt. We zijn allemaal klein begonnen en gewoon om kralen vragen is wel erg gemakkelijk :no2: . Wees slim en maak gebruik van je verjaardag, je rapport, de Sint, de Kerstman en noem maar op. Misschien kleine klusjes doen voor je moeder of andere mensen om kralen te "verdienen"? De meesten van ons zijn misschien wat ouder, maar ook wij moeten goed oppassen met geld en goed opletten dat we alleen kralen kopen waar we wat mee willen maken.

Alvast succes met je "klusjes doen" en wie weet zien we op dit forum ook eens foto's van wat je hebt gemaakt!
Herinneringen voor later maak je vandaag.

Gesloten