Strass kralen

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Annette
Bead Anonymous
Strass kralen

Bericht door Annette » za 05 apr 2003 19:51

Hallo,
Ik hoor jullie over strass kralen. Zijn swarovski kralen of wat anders?

groeten, Annette

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 05 apr 2003 21:32

goede vraag. ik weet het niet zeker maar ik dacht dat strass kralen kralen zijn die in een kastje zitten zoals je op http://www.pro-art.nl/pics/kralenshop0128.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; kan zien. je kan ook zelf kralen in kastjes zoals http://www.pro-art.nl/pics/bedel0174.JPG" onclick="window.open(this.href);return false; plakken geloof ik...

danielle
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door danielle » za 05 apr 2003 21:44

Hoi,

Je hebt tegenwoordig ook iets nieuws, dat zijn kralen vrij groot in bijv. goudkleur of zilver en die zijn dan ingelegd met kleine swarovski plaksteentjes.
Groetjes, Danielle

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 05 apr 2003 23:27

Een strass steentje is volgens mij gewoon een kristalletje kan swarovski zijn maar ook gewoon glas of Chezch glas zijn. een strass kraaltje is dus een steentje met het metalen kastje erachter zoals in dat ene boekje waar ik niet op de naam van ken komen worden gebruikt! die kleine etertjes die zooo ontiegelijk duur zijn dat als je zo'n ketting maakt uit dat boekje je gelijk arm ben en het waarschijnlijk nooit zal verkopen omdat het zo duur uitkomt! DAT BOEKJE :) LOL okay dit is dus Ria's omschrijving ;) hahahaha en dat om half 1 in de morgen!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

michelle
Bead Anonymous
Contacteer:

strass kralen

Bericht door michelle » wo 09 apr 2003 18:52

hoi
ik heb wel een voorbeeld van strass
kralen kijk maar op deze link en dan het paarsen armbandje die steentjes zijn de strass steentjes
http://tkfy.asp4all.nl/bloemengroen/mic ... dieren.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes michelle :D

michelle
Bead Anonymous
Contacteer:

strass kralen

Bericht door michelle » wo 09 apr 2003 18:53

oeps fouten link deze http://tkfy.asp4all.nl/bloemengroen/mic ... e/home.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes michelle :oops:

sharondeg

strass kralen

Bericht door sharondeg » di 15 apr 2003 13:39

Hoi,
Ik zag dit berichtje over strasskralen staan, ik verkoop strass kralen als je interesse heb moet je mij maar even mailen dan kan ik je even wat foto's naar je toe mailen dan zie je hoe strass kralen er precies uit zien. De kralen die ik verkoop worden nu veel al gebruikt in de nieuwe hobby topper feestelijke sieraden en accessoires.
Groetjes Sharon

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

ging even fout

Bericht door sharon » di 15 apr 2003 13:41

Het berichtje hierboven over strass is dus van mij, dus mail mij maar.

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » di 13 mei 2003 22:25

Volgens mij is het niets anders dan een manier van slijpen en daardoor glinstert hij heel erg hard. Als ze ook nog van Swarovski kristal zouden zijn, dan waren ze nog onbetaalbaarder. Dus volgens mij moet je je er niet teveel van voorstellen

sharon
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door sharon » wo 28 mei 2003 17:35

Mail me anders even ik heb wel een foto van de strasskralen, dan weet je hoe ze eruit zien.

Gesloten