Je kunt altijd de rijtjes vermenigvuldigen met bijvoorbeeld 2 of 3. En ja er zit behoorlijk wat werk aan, want je moet elk stapje fotograferen, de foto's bewerken (dit waren 40 foto's dus dan ben je wel even bezig) en de tekst schrijven. Inmiddels staan er weer twee nieuwe bij http://80.60.60.36:9008/rian/pagina/tutorials.htmnienja schreef:toffe uitleg!!
maar ik heb een beetje bang voor met zo een klein aantal rijtjes van één kleur te werken, dan mislukt het steeds bij mij !!!!
maar je hebt er erg véél werk op gemaakt!! is dat moeilijk ?? wil gerust ook wel es zo iets schrijven igv dat er iemand interesse heeft voor dingen die ik maak!
oh van de prijs van de fimo!!! nou het waren weer koopjes en hier in de buurt is een grote hobbywinkel, en achteraan hebben ze daar 3 kisten vol fimo pakjes liggen aan 0,50 eurocent!! dus daar heb ik verschillende keren mijn slag geslagen!!! het zijn wel geen felle kleuren , maar die koop ik gewoon aan de vaste prijs, ik doe dan toch winst!!
moet je weten dat ik er nu ongeveer 17O stuks heb!!! plus verschillende pakken van halve kilos Cernit (Poppenklei=transparant !!! ook aan soldenprijs!!! )
nou nog van die tutos zijn welkom !!!
doei nienja
fimo bloemencane tutorial
groetjes ikke

- Annelies1958
- Bead Dreamer
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
50 cent!!! Waar is dat???oh van de prijs van de fimo!!! nou het waren weer koopjes en hier in de buurt is een grote hobbywinkel, en achteraan hebben ze daar 3 kisten vol fimo pakjes liggen aan 0,50 eurocent!! dus daar heb ik verschillende keren mijn slag geslagen!!! het zijn wel geen felle kleuren , maar die koop ik gewoon aan de vaste prijs, ik doe dan toch winst!!
- nienja
- Bead Fan
- Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!
in belgie, Limburg, maarmoet je wel zeggen, ze zijn bijna uitverkocht, nog veel dezelfde kleur bv. fluoroze of groen!!!bead-love schreef:50 cent!!! Waar is dat???oh van de prijs van de fimo!!! nou het waren weer koopjes en hier in de buurt is een grote hobbywinkel, en achteraan hebben ze daar 3 kisten vol fimo pakjes liggen aan 0,50 eurocent!! dus daar heb ik verschillende keren mijn slag geslagen!!! het zijn wel geen felle kleuren , maar die koop ik gewoon aan de vaste prijs, ik doe dan toch winst!!
maar echt daar heb ik al verscheidene keren wat buiten gehaald!!
doei nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!