Ik heb ook een gewoon klein bakoventje van tefal, gaat perfect. Tot nu toe dan. *afkloppen!*
Ik heb dezelfde oven. Het bakken gaat prima.180sonic schreef:ik heb deze oven:
is een heel klein elektrisch oventje.. voor mijn afbakbroodjes
ben niet zo'n grote eter.. hij heeft boven en onder een warmte spiraal..
de onderste kan uit, maar dat kan alleen als ik de over op "grill" zet en ik weet niet hoe heet dat is..
ik heb voor het eerst fimo kralen gemaakt.. zal wel een foto maken voor ze in de oven gaan.. want ik ben bang dat t mis gaat..
ik heb 1 keer eerder fimo gebakken in het ding en toen moest ik het verven erna.. t kwam er pik zwart uit.. dus mn fimo is toen een beetje blijven liggen.. maar ik heb de draad weer opgepakt nu, ik wilde alleen weten of iemand ervaring heeft met deze oven.. en tips voor me heeft..
bedankt!!
dat had ik dus ook...karin v h schreef:Ja, ik wil niet vervelend doen maar ik had dat oventje ook van Tefal maar alles verbrandde in mijn oventje - keer op keer.
Dus als je verstandig bent stop het dan niet helemaal vol maar doe er eerst een paar proefkralen in.
Ik heb uiteindelijk een nieuw oventje moeten kopen - waarschijnlijk is de thermostaat niet goed.
Groetjes karin
het is de tefal principio.. meer staat er niet op..HappyGirl schreef:Ik heb de Tefal Maxi 18L, op advies van Ria "de expert"!
Stond in een van de topics hier, het schijnt toch handiger te zijn!
Door tijdgebrek heb ik de oven (helaas) nog niet kunnen uitproberen.
Zodra ik dat heb getest laat ik het weten.
Is de jouwe ook een 18L?
Groetjes Happy(Fimo)Girl
Daar kan je van alles mee. Het word doorzichtig na het bakken.karin v h schreef:Wat moet ik mij voorstellen bij vloeibare fimo?suusje schreef: Een dezer dagen ga ik wat proberen met Fimo liquid (vloeibare fimo) ik ben heel benieuwd hoe dat gaat worden en ik hoop maar dat het niet heel erg gaat stinken ofzo
Hoe werk je daar mee?
Groetjes karin