hallo iedereen
een vraagje bij de casa hier in belgie verkopen ze pastamachines voor 2O
euro zou er iemand zo lief willen zijn om te zien op de site van casa of deze geschikt is
en waar ik op moet letten als ik hem koop
mijn fimofobie moet gevoedt worden alle tips zijn welkom voor deze fimoleek je ziet mensen er komt alleen nog het woord fimo uit
kan er niets aan doen ,maar ik weet dat ik hier op deze site niet alleen ben
groetjes en een dikke knuffel aan allen
felix
pastamachine
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
volgens mij kan je er rustig 1 kopen.....je hebt voor fimo geen duur apparaat nodig...zolang je maar plakken kan draaien.
Ik heb de goedkoopste volgens mij die er is...ooit bij Kruitvat in nederland gekocht voor 5 euro....heb hem nu iets meer dan een half jaar...en hij doet het prima.
Bij mij heeft hij al wel overuren gemaakt.
Ik heb de goedkoopste volgens mij die er is...ooit bij Kruitvat in nederland gekocht voor 5 euro....heb hem nu iets meer dan een half jaar...en hij doet het prima.
Bij mij heeft hij al wel overuren gemaakt.
What's life whithout beads
pastamachine
dak u wel voor de snelle reactie
felix
felix
Ik heb deze machine, ik zou zeggen: zeker testen als je hem koopt. Volgens mij zijn ze goed voor hun prijs maar bij de mijne blokkeren de tandwieltjes van de tagliatelle snijder rollen (of hoe moet je die noemen he, ben geen pastaexpert). Anyway, deze tandwieltjes lijken bij mij niet volldig centrisch te draaien en als ik de andere controleerde bleek het probleem eigenlijk bij alle wieltjes te zijn. Voor de rest is hij goed: je kan diktes instellen en zeer fijn gaan enzo.