fimo kralen
hallo iedereen
ik heb ook de wereld van de fimo ondekt en ben overgelukkig
heel erg plezant om te prutsen en mooi resultaat te krijgen toch een vraag aan jullie ervaren personen
kan ik oude houten kralen omwikkelen met fimo en dan bakken er zit op die oude kralen wel nog een laagje vernis
dank u hartelijk
felix
laat de zon maar komen ben de regen al beu
heel erg plezant om te prutsen en mooi resultaat te krijgen toch een vraag aan jullie ervaren personen
kan ik oude houten kralen omwikkelen met fimo en dan bakken er zit op die oude kralen wel nog een laagje vernis
dank u hartelijk
felix
Re: fimo kralen
toevallig dat ik dit nu lees, ben het aanhet proberen, fimo zit er al omheenfelix schreef:hallo iedereen
dank u hartelijk
felix
nu nog bakken
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ik heb zelf ook al wel eens houten kralen gebruikt...met name langwerpige kralen...en tot nu toe is dat altijd goed gegaan...je moet alleen wel goed opletten dat de fimo overal op de kraal goed hecht...soms moet jet het wat meer aandrukken....maar kan prima zo gebakken worden.
What's life whithout beads