Platte Parels

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
Daysleeper
Bead Designer
Platte Parels

Bericht door Daysleeper » za 14 apr 2007 13:10

Dag,
ik heb een vraagje. De platte parels zoals http://www.creadream.nl/producten.php?s ... dachtnaam= vind ik erg mooi. Ik overweeg om zulke aan te schaffen.

Nu heb ik echter niet altijd goede ervaringen met parels of imitatieparels. Soms is de kwaliteit niet geweldig, en bladdert een parel af als hij in contact komt met je huid. Hoe is dat met de platte parels?
Ik heb namelijk parels gehad die er schitterend uitzagen maar heel snel hun laagje verloren. En echte parels... die zijn me net ietsje te duur. :wink:
Graag hoor ik meer van mensen die deze platte parels gebruiken en dragen.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 14 apr 2007 13:14

Ik heb deze nog niet besteld, maar durf eigenlijk best te zeggen, dat als het van Sandra is, dat het niet fout kan gaan :wink: Een aantal mensen die hebben meegedaan aan de parelwedstrijd hebben die platte verwerkt, zij zullen ook objectief hun mening geven :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Feather
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Feather » za 14 apr 2007 13:48

Ik heb er enkele deze week besteld en ontvangen.

Echt gedragen heb ik ze nog niet maar kan wel zeggen dat ik er erg tevreden over ben.
En zien ze er goed en degelijk uit.
Ben ze nu in enkele kettingen aan het verwerken en dat gaat prima.

Hoop dat andere je kunnen helpen met het draag vraagje

Groetjes,
Vero..
Jewels, Watches and Beads are my Passion

kraaltje
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door kraaltje » za 14 apr 2007 15:12

Ik heb zelf een ketting gemaakt van deze parels en heb hem al wel 6 hele dagen om gehad
De kwaliteit is nog steeds goed
Wel moet je er voor zorgen dat je contact met water en parfum hiermee echt moet vermijden
Bij andere kralen mag het wel eens een keertje maar hiermee absoluut niet
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 14 apr 2007 16:08

:lol: Bedankt voor jullie positieve berichten. Maar het zal zeker niet afbladeren, dat garandeert mijn leverancier nl ook. Ze bestaan wel, parels die afbladeren, die had mijn leverancier ook eerst alleen (gelukkig was hij zo eerlijk dat gelijk te zeggen, vandaar dat ik ze niet verkocht), en sinds hij ook goede heeft, verkoop ik ze wel. :) Moet wel zeggen dat de gaatjes van de platte parels een beetje klein zijn (maar dat staat ook op de site geloof ik) en dat het bij het gat niet altijd helemaal glad is. Maar de klanten blijven het kopen, dus iedereen is wel tevreden heb ik het idee. :)

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » za 14 apr 2007 19:34

ik heb die platte parels van sandra ook, en het gaatjes probleem is heel makelijk op te lossen hoor; houd standaard een nietstiftje bij de hand...daarmee prik je zo door het gaatje heen....het is net aan het begin van het gaatje soms net of het dicht zit, maar dat is alleen de kleurafwerking zeg maar....dat prik je zo open...en ze bladderen inderdaad niet af, ze zijn mooi van kleur en glans.
What's life whithout beads

Daysleeper
Bead Designer

Bericht door Daysleeper » za 14 apr 2007 19:36

Dat zijn allemaal hele positieve berichten, bedankt daarvoor. Ik heb na de afbladderende kralen nooit meer nieuwe gekocht omdat ik bang was dat het geldverspilling was. Maar deze klinken echt heel goed. Nu wordt het alleen nog moeilijk... welke kleurtjes zijn het mooist? :wink:
Het gaatje vind ik overigens geen ramp hoor, dat heb ik vaker met kralen, dan wurm je gewoon even. :lol:

En parfum en kralen, daar kijk ik altijd mee uit, zowel met sieraden van mezelf als gekochte sieraden. Je wilt ze toch zo mooi mogelijk houden.

Bedankt voor jullie bijdrages, ik kan hier heel veel mee!

Gesloten