Nog meer Pandora fans?
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Ik heb nog niets op mijn site staan, maar afhankelijk van wat je precies zoekt kan ik je misschien helpen. Ik heb een (hele) kleine voorraad IMenso, en ik maak zelf bijpassende glaskralen.Tessa schreef:Er zijn ook webshops die 'nep'pandora kralen van glas, mooie kleuren hebben. Ik zit erover te denken ergens te bestellen. Alleen de prijzen lopen zo uiteen.
Weten jullie webshops die deze kralen en kettinkjes verkopen?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
Wist helemaal niet wat Pandora was
maar da's dus wel leuk!
Heb hier lekker zitten spelen http://www.pandoracharmbracelets.com/?t ... QgodGi_q6Q" onclick="window.open(this.href);return false; en dan naar de "bracelet builder". Werd wel een gave armband maar prijziiiiigggg! 
Groetjes Wendy
IMenso?? En je maakt zelf de glaskralen?! Gaaf zeg!Esther schreef:Ik heb nog niets op mijn site staan, maar afhankelijk van wat je precies zoekt kan ik je misschien helpen. Ik heb een (hele) kleine voorraad IMenso, en ik maak zelf bijpassende glaskralen.Tessa schreef:Er zijn ook webshops die 'nep'pandora kralen van glas, mooie kleuren hebben. Ik zit erover te denken ergens te bestellen. Alleen de prijzen lopen zo uiteen.
Groetjes van deze kralenverslaafde!
- Bead Monster
- Contacteer:
Yep!Tessa schreef:IMenso?? En je maakt zelf de glaskralen?! Gaaf zeg!Esther schreef:Ik heb nog niets op mijn site staan, maar afhankelijk van wat je precies zoekt kan ik je misschien helpen. Ik heb een (hele) kleine voorraad IMenso, en ik maak zelf bijpassende glaskralen.Tessa schreef:Er zijn ook webshops die 'nep'pandora kralen van glas, mooie kleuren hebben. Ik zit erover te denken ergens te bestellen. Alleen de prijzen lopen zo uiteen.
IMenso is zo'n nepmerk Pandora. Wel echt zilver, en mooie kwaliteit, maar dus ietsje-pietsje goedkoper dan de echte Pandora. En ja, de kralen maak ik zelf. Ik ben er nog niet zo heel goed in, maar ja, mijn kralen kosten dan ook geen 20 euro per stuk voor de simpelste kraal die je kunt bedenken
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
er zijn behoorlijk wat mensen die glaskralen voor de pandora stijl armbanden/ kettingen zelf maken. (volgens mij bijna iedereen die glaskralen maakt....) Zoals Esther zegt bij ons zijn ze vaak een stuk goedkoper, alleen zit er geen zilveren kern in.. maar goed daar zie je niks van... ik zal morgen proberen een foto van mijn armband te maken...Tessa schreef:IMenso?? En je maakt zelf de glaskralen?! Gaaf zeg!Esther schreef:Ik heb nog niets op mijn site staan, maar afhankelijk van wat je precies zoekt kan ik je misschien helpen. Ik heb een (hele) kleine voorraad IMenso, en ik maak zelf bijpassende glaskralen.Tessa schreef:Er zijn ook webshops die 'nep'pandora kralen van glas, mooie kleuren hebben. Ik zit erover te denken ergens te bestellen. Alleen de prijzen lopen zo uiteen.
Liefs
Linda
Linda
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Dat valt inderdaad heel erg mee. Kinderarbeid uit China misschien? Anders kan de prijs nooit zo laag zijn. En die kern is volgens mij geen echt zilver maar staal.Tessa schreef:Ik vind zoiets als deze erg mooi.
![]()
Wel met zilveren kern. (of zilverlook). Deze zijn 1,50 per kraal. Valt wel mee dacht ik.
Nou de kern zit er wel degelijk met een reden; glas is namelijk veel harder dan zilver.Esther schreef:Net zoals Pienjo al zegt mis je die zilveren kern niet, die zit er voornamelijk voor de show. Het is wel een mooi gezicht, maar niet echt noodzakelijk.
Het glas schuurt over je het zilver en zorgt dat het zilver lelijk wordt,daarom zit die kern erin om het zilver mooi te houden!
Grtx Angelique
- Bead Monster
- Contacteer:
Misschien heb je gelijk, maar ik draag mijn 2 armbanden nu al 5 weken dag en nacht, ook onder de douche en 3 weken in het zwembad en in de zee, en ik zie nog steeds geen slijtage.@ngelique schreef:Nou de kern zit er wel degelijk met een reden; glas is namelijk veel harder dan zilver.Esther schreef:Net zoals Pienjo al zegt mis je die zilveren kern niet, die zit er voornamelijk voor de show. Het is wel een mooi gezicht, maar niet echt noodzakelijk.
Het glas schuurt over je het zilver en zorgt dat het zilver lelijk wordt,daarom zit die kern erin om het zilver mooi te houden!