Nog meer Pandora fans?

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » vr 09 jun 2006 22:48

http://www.creawerk.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft ze!
Groetjes Els,

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 16 jun 2006 11:22

Tessa schreef:Er zijn ook webshops die 'nep'pandora kralen van glas, mooie kleuren hebben. Ik zit erover te denken ergens te bestellen. Alleen de prijzen lopen zo uiteen.
Weten jullie webshops die deze kralen en kettinkjes verkopen?
Ik heb nog niets op mijn site staan, maar afhankelijk van wat je precies zoekt kan ik je misschien helpen. Ik heb een (hele) kleine voorraad IMenso, en ik maak zelf bijpassende glaskralen.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Angelaa
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Angelaa » vr 16 jun 2006 14:58

geef mij maar Spinningringen :P
Groetjes, Angela

Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » vr 16 jun 2006 20:56

Wist helemaal niet wat Pandora was :oops: maar da's dus wel leuk! :lol: Heb hier lekker zitten spelen http://www.pandoracharmbracelets.com/?t ... QgodGi_q6Q" onclick="window.open(this.href);return false; en dan naar de "bracelet builder". Werd wel een gave armband maar prijziiiiigggg! :lol:
Groetjes Wendy

nonnie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door nonnie » za 17 jun 2006 09:07

Ik heb er ook even gekeken... Wat is dat duur zeg. Had hem nog niet eens voor de helft vol en zat al op $229.00...

DreamS
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door DreamS » za 17 jun 2006 09:32

Wat leuk zeg dat je hem zelf kan maken! :D
Bij mij werd die duur:P

Afbeelding
Afbeelding

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » za 17 jun 2006 10:30

Esther schreef:
Tessa schreef:Er zijn ook webshops die 'nep'pandora kralen van glas, mooie kleuren hebben. Ik zit erover te denken ergens te bestellen. Alleen de prijzen lopen zo uiteen.
Ik heb nog niets op mijn site staan, maar afhankelijk van wat je precies zoekt kan ik je misschien helpen. Ik heb een (hele) kleine voorraad IMenso, en ik maak zelf bijpassende glaskralen.
IMenso?? En je maakt zelf de glaskralen?! Gaaf zeg!
Groetjes van deze kralenverslaafde!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 17 jun 2006 10:34

Tessa schreef:
Esther schreef:
Yep! :D
IMenso is zo'n nepmerk Pandora. Wel echt zilver, en mooie kwaliteit, maar dus ietsje-pietsje goedkoper dan de echte Pandora. En ja, de kralen maak ik zelf. Ik ben er nog niet zo heel goed in, maar ja, mijn kralen kosten dan ook geen 20 euro per stuk voor de simpelste kraal die je kunt bedenken :wink: . Een collega van me had zo'n trollbead ofzoiets gekocht. Echt supersimpel, alleen maar rond en roze, verder geen leuk versierinkje ofzo. 20 euro :shock: ! Dan kan ze ze beter bij mij kopen > zij blij en ik blij :lol: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Pienjo
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door Pienjo » za 17 jun 2006 10:41

Tessa schreef:
Esther schreef:
er zijn behoorlijk wat mensen die glaskralen voor de pandora stijl armbanden/ kettingen zelf maken. (volgens mij bijna iedereen die glaskralen maakt....) Zoals Esther zegt bij ons zijn ze vaak een stuk goedkoper, alleen zit er geen zilveren kern in.. maar goed daar zie je niks van... ik zal morgen proberen een foto van mijn armband te maken...
Liefs
Linda

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 17 jun 2006 10:44

Net zoals Pienjo al zegt mis je die zilveren kern niet, die zit er voornamelijk voor de show. Het is wel een mooi gezicht, maar niet echt noodzakelijk.

Tessa
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Tessa » za 17 jun 2006 11:04

Ik vind zoiets als deze erg mooi.
Afbeelding
Wel met zilveren kern. (of zilverlook). Deze zijn 1,50 per kraal. Valt wel mee dacht ik.
Groetjes van deze kralenverslaafde!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 17 jun 2006 11:18

Tessa schreef:Ik vind zoiets als deze erg mooi.
Afbeelding
Wel met zilveren kern. (of zilverlook). Deze zijn 1,50 per kraal. Valt wel mee dacht ik.
Dat valt inderdaad heel erg mee. Kinderarbeid uit China misschien? Anders kan de prijs nooit zo laag zijn. En die kern is volgens mij geen echt zilver maar staal.

@ngelique
Bead Believer

Bericht door @ngelique » za 17 jun 2006 13:23

Esther schreef:Net zoals Pienjo al zegt mis je die zilveren kern niet, die zit er voornamelijk voor de show. Het is wel een mooi gezicht, maar niet echt noodzakelijk.
Nou de kern zit er wel degelijk met een reden; glas is namelijk veel harder dan zilver.
Het glas schuurt over je het zilver en zorgt dat het zilver lelijk wordt,daarom zit die kern erin om het zilver mooi te houden!
Grtx Angelique

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 17 jun 2006 14:56

@ngelique schreef:
Esther schreef:Net zoals Pienjo al zegt mis je die zilveren kern niet, die zit er voornamelijk voor de show. Het is wel een mooi gezicht, maar niet echt noodzakelijk.
Nou de kern zit er wel degelijk met een reden; glas is namelijk veel harder dan zilver.
Het glas schuurt over je het zilver en zorgt dat het zilver lelijk wordt,daarom zit die kern erin om het zilver mooi te houden!
Misschien heb je gelijk, maar ik draag mijn 2 armbanden nu al 5 weken dag en nacht, ook onder de douche en 3 weken in het zwembad en in de zee, en ik zie nog steeds geen slijtage.

DreamS
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door DreamS » za 17 jun 2006 15:00

Ik vind het er ook veel mooier uitzien zo'n kern :)
Afbeelding

Gesloten