PMC/Art clay silver...
- CarolineG
- Bead Believer
- Contacteer:
Hallo *S*
Ik wilde eens vragen of er zijn die ervaring met PMC (Precious Metal Clay) en/of Art clay Silver hebben.
Heb net in Amerika een grote starters set gekocht die begin volgende week binnen komt en zou graag eens horen van mensen die er ook mee gewerkt hebben.
Is het raadzaam om eerst met "gewone" klei te oefenen?
En wat voor klei heb je dan nodig?
Ik heb ook een Kiln besteld, maar die komt later dus tot die tijd moet ik het op het fornuis of met een brander doen, ben benieuwt of dat ook goed gaat werken...
Ik hoor het graag *S*
Ik wilde eens vragen of er zijn die ervaring met PMC (Precious Metal Clay) en/of Art clay Silver hebben.
Heb net in Amerika een grote starters set gekocht die begin volgende week binnen komt en zou graag eens horen van mensen die er ook mee gewerkt hebben.
Is het raadzaam om eerst met "gewone" klei te oefenen?
En wat voor klei heb je dan nodig?
Ik heb ook een Kiln besteld, maar die komt later dus tot die tijd moet ik het op het fornuis of met een brander doen, ben benieuwt of dat ook goed gaat werken...
Ik hoor het graag *S*
Groetjes,
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
Caroline
"Zomer zit in je hoofd"
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
hallo
heb met beide een workshop gedaan, ik vond met pmc fijner werken, maar het afbakken gaat heel anders,
zilverkleur van art clay vind ik mooier dan pmc
en oefenen met klei, zou ik echt doen
art clay-klei droogt nl. best snel
as maandag begin ik met de cursus, daarna kan ik je vast nog veel meer vertellen
heb met beide een workshop gedaan, ik vond met pmc fijner werken, maar het afbakken gaat heel anders,
zilverkleur van art clay vind ik mooier dan pmc
en oefenen met klei, zou ik echt doen
art clay-klei droogt nl. best snel
as maandag begin ik met de cursus, daarna kan ik je vast nog veel meer vertellen

-
- Bead Interested
Ik heb een tijdje geleden een workshop (in België, in Kessel-Lo) gevolgd en heb er een prachtige ring gemaakt. Ik heb me daar ook het starterspakket aangeschaft en ondertussen al wat besteld bij ACS Nederland. Een aantal hangertjes heb ik al gemaakt en afgebakken op een klein gasfornuisje. Het lukt perfect.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
- Bead Interested
Hebben jullie al contact opgenomen via http://www.pallasart.be" onclick="window.open(this.href);return false; ?
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: