swirl maken
Hoi hoi,
de fimo kralen met een swirl vind ik echt ontzettend mooi en wil deze dus zelf gaan proberen te maken.
Helaas krijg ik geen mooie krul in het puntje. Dit is hoe ik het heb aangepakt:
met een glas de kraal in een bicone gedraaid en vervolgens vanaf het puntje draaiend plat geduwd.
Soms lukt het beter, maar dan doet de onderkant niet mee. Ik gebruik gewoon zo een snijmatje als ondergrond.
Hopelijk hebben jullie tips voor me...
Groetjes Ellen
de fimo kralen met een swirl vind ik echt ontzettend mooi en wil deze dus zelf gaan proberen te maken.
Helaas krijg ik geen mooie krul in het puntje. Dit is hoe ik het heb aangepakt:
met een glas de kraal in een bicone gedraaid en vervolgens vanaf het puntje draaiend plat geduwd.
Soms lukt het beter, maar dan doet de onderkant niet mee. Ik gebruik gewoon zo een snijmatje als ondergrond.
Hopelijk hebben jullie tips voor me...
Groetjes Ellen
-
- Bead Monster
- Contacteer:
wat jammer dat ria op vakantie is
maar wat ik doe is :
je maakt je kraal dan neem je een leeg cd doosje je kraal leg je op een tegel of andere gladde ondergrond dan neem je he cd doosje in beide handen en je begint met grote rotaties je moet echt je tijd er voor nemen
daarna maak je de rotaties steeds kleiner tot je tevreden bent met het resultaat.
ik neem een cd doosje omdat die doorzichtig is en je goed kunt zien
wat je doet.
ik hoop dat ik je heb kunnen helpen.
liefs frietje

maar wat ik doe is :
je maakt je kraal dan neem je een leeg cd doosje je kraal leg je op een tegel of andere gladde ondergrond dan neem je he cd doosje in beide handen en je begint met grote rotaties je moet echt je tijd er voor nemen
daarna maak je de rotaties steeds kleiner tot je tevreden bent met het resultaat.
wat je doet.
liefs frietje

kralengek
HET WERKT!! mn kralen zijn nog lang niet perfect, maar ze beginnen ergens op te lijken. Bedankt voor de goede tip!frieda van dam schreef:wat jammer dat ria op vakantie is![]()
maar wat ik doe is :
wat je doet.
liefs frietje
- Kraalleen
- Bead Interested
- Contacteer:
Jaaaaaaa!
Mij lukt het nu ook! Wat ontzettend leuk!
Je moet het even door hebben. Ik zat gister met mijn familie met z'n vieren te 'swirlen!' Wat leuk was dat.
Ik heb ze gelakt, dan worden ze nog mooier! Komen de kleuren en glitters beter tot hun recht!
Leuk!
Je moet het even door hebben. Ik zat gister met mijn familie met z'n vieren te 'swirlen!' Wat leuk was dat.
Ik heb ze gelakt, dan worden ze nog mooier! Komen de kleuren en glitters beter tot hun recht!
Leuk!
Het leven is een feest,
maar je moet wel elke dag zelf de slingers ophangen!
maar je moet wel elke dag zelf de slingers ophangen!
Die link mag je hier toch zomaar niet plaatsen?Of heb je daar toestemming voor gevraagd?Joska schreef:tadaaaaa
http://home.wanadoo.nl/takkezooi/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Anja
- Kaatje Kraal
- Bead Producer
- Contacteer:
waarom zou dat niet mogen? het lijkt mij een normale site met uitleg, zoals er zoveel zijn.Fluffie schreef:Die link mag je hier toch zomaar niet plaatsen?Of heb je daar toestemming voor gevraagd?Joska schreef:tadaaaaa
http://home.wanadoo.nl/takkezooi/page2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
niet aanvallen bedoeld hoor, maar als het niet zou mogen wil ik graag weten waarom

Groetjes Marit