polymeerkralen
hallo ,heb bij kralenboutique monique van die polymeer kralen gekocht vond ze geweldig op de site uitzien en in het echt zijn ze ook erg mooi .buis vormige en ronde kralen ,maar wie heeft er ooit een ketting meegemaakt ?en hoe blijft hij ? heeft er iemand toevallig een fotootje van gemaakt ?kan er nergens niks van vinden ..groetjes margaret
een kralenfreak!!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Over het algemeen blijft polymeer klei lang goed en mooi. Het ligt er helemaal aan hoe je er mee omgaat. Draag je het dagelijks, doe je ruw werk? ja dan bestaat er kans dat je het beschadigd want het is niet Keihard en het kan breken. op mijn sites vindt je genoeg sieraden waar polymeer klei kralen en hangers in zijn verwerkt 

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
ff offtopic.kralenenquete schreef:zoek eens op "FIMO" volgens mij kom je dan wel het een en ander tegen,
FIMO is een soort polymeerklei die hier in Nederland heel veel gebruikt is...
succes!
Fimo is toch anders, polymeerklei droogt zelf op dacht ik teminste.
Als je meer over polymeerklei wilt weten typ je gewoon POLYMEERKLEI in

Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
- sharon
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Nee hoor polymeerklein droogt niet zelf op.Angelaa schreef:ff offtopic.kralenenquete schreef:zoek eens op "FIMO" volgens mij kom je dan wel het een en ander tegen,
FIMO is een soort polymeerklei die hier in Nederland heel veel gebruikt is...
succes!
Fimo is toch anders, polymeerklei droogt zelf op dacht ik teminste.
Als je meer over polymeerklei wilt weten typ je gewoon POLYMEERKLEI in![]()
Polymeerklei is een verzamelnaam voor veel soorten klei onderandere Fimo, premo, sculpey enz.
Over het algemeen heb ik goede ervaringen met fimo kralen. Ik heb eigenlijk maar bij 1 persoon gemerkt dat de klei raar verkleurde. Helaas ben ik er nog steeds niet achter hoe dat nou kon!