swarovski dilemma

Hier kun je vragen stellen over de verschillende soorten kralen en ook over het maken van kralen.
Gesloten
mip
Bead Fan
swarovski dilemma

Bericht door mip » vr 28 apr 2006 12:07

ik hoop dat ik het hier goed neerzet!
ik zit met een dilemma, een vriendin heeft gevraagd of ik een ketting voor bij een rode jurk wil maken. nu weet ik wel al ongeveer wat ik wil maken en heb daar rode en zwarte steentjes voor nodig. nu komt mijn dilemma: ik heb nog nooit plakstenen via internet gekocht dus zie allemaal namen maar weet niet hoe ze er in het echt uitzien. ik heb 1 rode steen van 7,4mm (ss 34) nodig en zat te denken aan siam, is dit echt knalrood?? (dat is nml de bedoeling) en 12 steentjes van 5 mm (ss???) 6 rode en 6 zwarte, zat te denken aan jet (is dit echt zwart?) ik hoop dat iemand hier antwoord op heeft dan kan ik gaan zoeken naar een shop die ze allemaal heeft (en dat zal wel een hele klus worden......)
en dan moet ik ook nog opzoek naar een rode veter die daar dan weer bij past.....pff in een winkel shoppen is stukken makkelijker (borrelt gelijk een nieuwe vraag, zou er in de regio den haag een winkel zijn die plakstenen verkoopt.....)
Laatst gewijzigd door mip op vr 28 apr 2006 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes mip

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » vr 28 apr 2006 12:09

Ik vind Siam behoorlijk knalrood, en Jet is inderdaad echt zwart. Zoek anders even op "kleurkaart", dan kom je een topic tegen waarin minstens 1 kaart te zien is.
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Catja
Bead Fan

Bericht door Catja » vr 28 apr 2006 12:27

Er zijn zat winkels in de regio den haag die plakstenen verkopen
Hou er alleen rekening mee dat je een paar centen zeker per steentje meer betaald en voor een veter vaak het dubbele
Voor de echte zwarte stenen moet je Jet hebben
Jet hermatite is ook mooi maar is minder zwart meer zwart / grijs

Succes groetjes Catja

Catja
Bead Fan

Bericht door Catja » vr 28 apr 2006 12:30

http://www.tagleenterprises.com/jewelry/color.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier kan je de kleuren zien
Groetjes Catja

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » vr 28 apr 2006 19:04

Ik vind Siam meer granaatrood maar Light Siam is wel echt rood. Denk dat je die dan bedoelt. En Jet is idd echt ondoorzichtig zwart 8)
Kralenkip....

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » vr 28 apr 2006 20:11

Siam is inderdaad erg donker, dieprood. Light Siam is helderder, persoonlijk vind ik deze erg mooi helder rood 8)

mip
Bead Fan

Bericht door mip » za 29 apr 2006 07:45

bedankt voor alle reacties! ik heb net de gok genomen en ben voor siam gegaan.... ben benieuwd heb ook net de goede foto's van de jurk binnen en het wordt nog spannend. als het echt te donker is heb ik nog de tijd om light siam te gaan bestellen (of mijn vriendin in haar jurk meeslepen naar een winkel voor de goede kleur hihi) ik laat het weten!
groetjes mip

Gesloten