Fimo vormen vraagje
hoi
Ik heb een fimo vraagje mbt de vormen van Fimo.
Ben me aan het verdiepen in de Fimo, zoals jullie wellicht weten, maar ik heb een vraagje over de vorm van een hanger. Ik wil gaan proberen een hanger te maken maar dan in een soort van druppelvorm, in ieder geval dus gewoon rond. Hoe doen jullie dat? Hebben jullie een vormpje of zo of doen jullie dat uit de losse hand?
groetjes
Ik heb een fimo vraagje mbt de vormen van Fimo.
Ben me aan het verdiepen in de Fimo, zoals jullie wellicht weten, maar ik heb een vraagje over de vorm van een hanger. Ik wil gaan proberen een hanger te maken maar dan in een soort van druppelvorm, in ieder geval dus gewoon rond. Hoe doen jullie dat? Hebben jullie een vormpje of zo of doen jullie dat uit de losse hand?
groetjes
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ow dank je wel voor je antwoord!!!!! en met een normaal rondje doe je het via dezelfde wijze of niet?frieda van dam schreef:nee hoor je maakt eerst een bolletje en dan draai je voorzichtig 1 kant
met je vingers in een puntvorm tot het een peertje word.
liefs frietje
doei!
-
- Bead Monster
- Contacteer:
dank je wel voor jullie antwoorden! Super!frieda van dam schreef:dat wilde ik ook zeggen maar ik zie dat je me voor was heez
liefs frietje
Is overigens zo'n spatelsetje handig om te hebben voor de fimo? Ehm denk het van wel maar wilde ff jullie advies voordat ik dalijk iets koop waar ik dus NIKS aan blijk te hebben zeg maar

Gister overigens wat spullen gekocht voor te starten met fimo-en. Heb het standaard kralenmaak-dingetje voor 3 soorten kralen en 3 kleuren (zwart, aqua en wit) gekocht. Ik hoop dat ik jullie heeeeeel snel mijn eerste creaties kan laten zien.

-
- Bead Monster
- Contacteer:
Hoi Frieda,frieda van dam schreef:als je alleen kralen gaat maken heb je niet veel aan een spatelsetje
dat is interessant als je figuurtjes maakt .
enne ik kan niet wachten op je foto's zo nieuwgierig ben ik om te weten wat je gemaakt heb![]()
![]()
![]()
heel veel succes.
liefs frietje
Ik wil ook kralen gaan maken maar ik wil ook eens kijken naar ronde vormen of bijvoorbeeld een kikker (dit voor mijn moeder). Voor die kikker heb ik een ander topic geopend omdat ik dat zoek als uitsteek-ding. Als ik het gemaakt heb, al is het maar iets, dan laat ik het echt zien hoor. Net zoals de andere creaties maar ik heb het zoooo giga druk dat ik er gewoon niet aan toekom om de boel netjes administratief te verwerken., Dit wil ik eerst doen voor ik het hier plaats.
Mirelle