Metaal en metaallook
Nou ik hoop dat ik dit onderwerp onder het goede kopje parkeer. Maar ik zou graag willen weten wat jullie ervaring is met metaal en metaallook kralen. Blijft dat mooi als je het in een sieraad verwerkt wat is jullie ervaring? (kon dit onderwerp niet in de zoekfunctie vinden)
-
Irene van der Maas
- Bead Producer
- Contacteer:
In mijn allereerste ketting die ik gemaakt heb, heb ik destijds goudkleurige seedbeads gebruikt. Die kraaltjes waren zo verwerkt dat ze niet op de huid komen. Deze ketting heb ik toen aan mijn schoonmoeder gegeven, die heeft hem een aantal keren gedragen en al het goud is van de kralen af.
Ik heb hem hier dus nu liggen om hem helemaal opnieuw te rijgen, maar dan met 24K vergulde kralen.
Ik heb hem hier dus nu liggen om hem helemaal opnieuw te rijgen, maar dan met 24K vergulde kralen.
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
ja maar een seedbead is niet hetzelfde als metallook kralen. Een seedbead is een glazen kraaltje, metallook is een plastic kraal. Ik heb hier metallooks die echt dag in dag uit gedragen zijn en die zijn nog net zo mooi als toen ik ze er voor het eerst aanzette.
Metallook is gewoon een plastic kraal met een metaalkleurtje. mensen gebruiken ze vaak omdat ze lekker licht in gewicht zijn en kwa kwaliteit ze vaak niet onderdoen voor metaal kralen.
Metallook is gewoon een plastic kraal met een metaalkleurtje. mensen gebruiken ze vaak omdat ze lekker licht in gewicht zijn en kwa kwaliteit ze vaak niet onderdoen voor metaal kralen.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Tja ik gebruik ook veel metallook omdat het gewoon een stuk voordeliger is, en je het er niet aan afziet. Tot nu toe heb ik geen klachten erover gehad dat het ging verkleuren, en de kettingen die ik zelf draag zijn ook gewoon nog helemaal mooi. Ik denk dat het vooral ligt aan de persoon die het draagt, mijn moeder heeft kettingen van mij zowel met echt metaal als met metallook en bij haar verkleurt het wel, maar dus ook het echte metaal! Zij heeft wrschnlk een erg hoge zuurgraad in de huid.