Ik had hier toch een vraag gesteld of ben ik nu helemaal gek
- dani263
- Bead Starter
- Contacteer:
???:gek:
Enfin, ben nog wat nieuw hier, en ik vind mijn weg nog niet helemaal.
Graag had ik geweten of konische kralen hetzelfde zijn als facetkralen? Er zijn zo veel verschillende termen....
Alvast bedankt voor een antwoord!
Enfin, ben nog wat nieuw hier, en ik vind mijn weg nog niet helemaal.
Graag had ik geweten of konische kralen hetzelfde zijn als facetkralen? Er zijn zo veel verschillende termen....
Alvast bedankt voor een antwoord!
Gabba Gabba Hey
Danielle
Danielle
Dat is wel een facetkraal maar niet alle facetkralen zijn rond. Of maak ik de verwarring nu groter?
Ik zal het uitleggen.
Facet wil zeggen dat er platte vlakjes aan de kraal zijn geslepen zodat ze meer het licht weerspiegelen. Facetkralen kun je ook in andere vormen krijgen, zoals een druppel bijvoorbeeld. Die konische kraal (bicoon wordt dat ook wel genoemd) is bijvoorbeeld ook facet geslepen. Maar de term konisch verwijst naar de vorm van de kraal, dus dat tolletje-model.
De term "facet" verwijst naar een bewerking, de term "konisch" verwijst naar een basisvorm van de kraal.
Facet wil zeggen dat er platte vlakjes aan de kraal zijn geslepen zodat ze meer het licht weerspiegelen. Facetkralen kun je ook in andere vormen krijgen, zoals een druppel bijvoorbeeld. Die konische kraal (bicoon wordt dat ook wel genoemd) is bijvoorbeeld ook facet geslepen. Maar de term konisch verwijst naar de vorm van de kraal, dus dat tolletje-model.
De term "facet" verwijst naar een bewerking, de term "konisch" verwijst naar een basisvorm van de kraal.
Kralen make the world go round!
ghihihi dat wilde ik erbij zetten maar had geen idee hoe ik het moest uitleggenArmande schreef:Dat is wel een facetkraal maar niet alle facetkralen zijn rond. Of maak ik de verwarring nu groter?Ik zal het uitleggen.
Dit is dus ook facet: