Was erg nieuwsgierig geworden, ben ook eens gaan kijken.
Is inderdaad wel beetje treurig, op zich niet zozeer om de kralen zelf (mijn eerste kralen waren ook niet je van het) maar die ga je dan toch niet verkopen?
Voor ik mijn zelfgemaakte kralen ga verkopen, moeten ze wel echt perfect zijn en daar ben ik nog lang niet. hahaha
Klei kralen!
-
irene
- Bead Discoverer
Dames, ik wordt ff helemaal niet goed hier!!
Ben ik een simpele beginner met het boekje bijzondere sieraden (errug leuk) en een pakje klei (fimo denk ik?) en ik vind het allemaal super leuk en ga keurig een beetje knoeien met klei, strass, haken en punniken (ja 1 ding tegelijk is natuurlijk niet goed genoeg), maarre wat jullie allemaal weten en kunnen............dat is werkelijk ongelofelijk.
Begin me steeds dommer te voelen
maar goed, gaaf hoor dit forum, het duurt denk ik nog maanden voor ik er door ben, maar goed, we geven niet op,
petje af voor al jullie projecten en kennis, daar leer ik veel van
bedankt
irene
Ben ik een simpele beginner met het boekje bijzondere sieraden (errug leuk) en een pakje klei (fimo denk ik?) en ik vind het allemaal super leuk en ga keurig een beetje knoeien met klei, strass, haken en punniken (ja 1 ding tegelijk is natuurlijk niet goed genoeg), maarre wat jullie allemaal weten en kunnen............dat is werkelijk ongelofelijk.
Begin me steeds dommer te voelen
maar goed, gaaf hoor dit forum, het duurt denk ik nog maanden voor ik er door ben, maar goed, we geven niet op,
petje af voor al jullie projecten en kennis, daar leer ik veel van
bedankt
irene