klei kralen met strass
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
Hallo!
Ik wil zelf kleikralen met strasssteentjes maar nu vraag ik me af, die steentjes kunnen natuurlijk niet in de oven. Hoe doen jullie dat? Gaatjes prikken en later erin lijmen of heel anders?
Gr Patries
Ik wil zelf kleikralen met strasssteentjes maar nu vraag ik me af, die steentjes kunnen natuurlijk niet in de oven. Hoe doen jullie dat? Gaatjes prikken en later erin lijmen of heel anders?
Gr Patries
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
- patricia
- Bead Designer
- Contacteer:
ja dat zou je wel willen he!!!kan je niet verder helpen, maar ik ben wel h??l nieuwsgierig hoe gesmolten strasssteentjes er uit zien !
Ik dacht namelijk dat het echt steen was maar helaas
Dan moet ik maar eens bij Ria kijken!ik heb ook van die punters en die gaan gewoon de oven in en ze smelten echt niet!
Groetjes patries
Groetjes Patries
Like the heart beads!
Like the heart beads!
Eigenlijk vraag ik me ook af hoe die gesmolten strass-steentjes eruit zagen nadat ze uit de oven kwamen.
Want wie weet kun je zo'n "ongelukje" als een soort van nieuwe techniek gaan gebruiken. Vaak ontdek je allerlei nieuwe dingen door middel van toeval en/of ongelukjes.
Misschien heb je hierdoor wel iets ontdekt waar je je voordeel mee kunt doen
... toch?!
Want wie weet kun je zo'n "ongelukje" als een soort van nieuwe techniek gaan gebruiken. Vaak ontdek je allerlei nieuwe dingen door middel van toeval en/of ongelukjes.
Misschien heb je hierdoor wel iets ontdekt waar je je voordeel mee kunt doen