Gevaren van fimo klei
Hallo... Ik heb eigenlijk de volgende (beetje dringende misschien wel) vraag.
Vandaag heb ik kralen van fimo klei gemaakt. Die heb ik in de oven gebakken op ovenpapier. Nu heeft mijn vriendjes op ditzelfde bakpapier enkele broodjes gebakken die we net hebben opgegeten.
Toen ik zag dat hij dat op hetzelfde papier had gedaan keek ik in de bijsluiter van de klei en daar staat in dat je meteen na gebruik handen moet wassen, alles moet schoonmaken, etc en dat je tijdens het kleien niet mag eten, drinken of roken.. Over gevaren zie ik niets staan....
Is fimo-klei zo gevaarlijk? Moet ik me nu ongerust gaan maken omdat wij (en ook de kids) broodjes hebben gehad die op het zelfde bakpapier hebben gelegen als de klei??
Misschien dat ik wat té eng denk maar ondertussen.....
Hellup!
Vandaag heb ik kralen van fimo klei gemaakt. Die heb ik in de oven gebakken op ovenpapier. Nu heeft mijn vriendjes op ditzelfde bakpapier enkele broodjes gebakken die we net hebben opgegeten.
Toen ik zag dat hij dat op hetzelfde papier had gedaan keek ik in de bijsluiter van de klei en daar staat in dat je meteen na gebruik handen moet wassen, alles moet schoonmaken, etc en dat je tijdens het kleien niet mag eten, drinken of roken.. Over gevaren zie ik niets staan....
Is fimo-klei zo gevaarlijk? Moet ik me nu ongerust gaan maken omdat wij (en ook de kids) broodjes hebben gehad die op het zelfde bakpapier hebben gelegen als de klei??
Misschien dat ik wat té eng denk maar ondertussen.....
Hellup!
Groetjes famke
Ik denk niet dat je je daar druk om moet maken. Er zat toch geen klei aan het brood? En anders zal het zo minimaal zijn. Dan zouden de ziekenhuizen wel vol zitten want zo ontzettend veel mensen werken met fimo en daar zitten vast een hele hoop mensen bij die gewoon eten en drinken als ze met fimo werken. Heb ik trouwens ook gedaan 

- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:

Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
- blijebeadies
- Bead Starter
- Contacteer: