Ik denk dat veel dit probleem wel kennen en er zal best wel eens een topic over geweest zijn. Maar ik vraag het gewoon nogeens :
Veel van mijn(zilverkleurige) ringetjes en slotjes worden snel vies. Een betetje zwart kleurig.
Ik heb ook een aantel zilveren hangers waar een gele gloed over komt.
Heeft dit met nikkel te maken, voortaan maar nikkelvrije slotjes ed kopen?
verkleuren sieraden
verkleuren sieraden
Hoi Patricia,
Hetzelfde probleem hier. Ik heb zo ongeveer bij iedere internetwinkel ringetjes besteld en steeds weer kreeg ik beschadigingen op de zilverkleurige laag, zodat je de koperen kern erdoor zag.
Ik had mijn tangetje al ingetaped, maar dat werkt niet echt prettig.
Ik heb nu ringetjes gevonden - 6mm - en hier betaal ik 1,37 voor (50st) wat grofweg neerkomt op 0,03 ct p/st. Deze zijn echt fijn om mee te werken en het ziet er een stuk beter uit. Ik wil mijn sieraden alleen verkopen als ze er perfect uitzien.
Hetzelfde probleem hier. Ik heb zo ongeveer bij iedere internetwinkel ringetjes besteld en steeds weer kreeg ik beschadigingen op de zilverkleurige laag, zodat je de koperen kern erdoor zag.
Ik had mijn tangetje al ingetaped, maar dat werkt niet echt prettig.
Ik heb nu ringetjes gevonden - 6mm - en hier betaal ik 1,37 voor (50st) wat grofweg neerkomt op 0,03 ct p/st. Deze zijn echt fijn om mee te werken en het ziet er een stuk beter uit. Ik wil mijn sieraden alleen verkopen als ze er perfect uitzien.