Winnares van week 5: marjandrost1968 en Josephien

Iedere week is er een nieuwe sieradenwedstrijd.
Forumregels
Overzicht links:
- Wekelijkse wedstrijd
- Overzicht winnaars
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Winnares van week 5: marjandrost1968 en Josephien

Bericht door Sandra » ma 13 feb 2017 16:30

marjandrost1968
Afbeelding

Josephien
Afbeelding
Gefeliciteerd!
Ga naar http://www.kralen.com/Sieradenwedstrijd ... tie=2017-5 voor een overzicht van alle creaties van week 5.


Helaas zijn er geen nieuwe uploads dus ook geen nieuwe wedstrijd....als iemand tips heeft hoe we deze wekelijkse wedstrijd weer nieuw leven in kunnen blazen ;) hoor ik dat graag (en ja, ik beken, moet laatste finale nog afronden, maar kom zoveel tijd tekort :( hopelijk is het nog nawee van de verhuizing....)

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Winnares van week 5: marjandrost1968 en Josephien

Bericht door estherwijma » di 14 feb 2017 11:23

Gefeliciteerd met jullie mooie creaties! :applaus: :applaus:

@Sandra...Als ik voor mezelf spreek, zit ik meer op facebook dan nog op forums en ik denk dat dat voor heel veel mensen geldt... Ook ben ik door andere bezigheden wat minder met mijn kralen bezig, dus ik post hier niet zoveel meer. Wat betreft de wedstrijd, misschien een idee om daar iets mee te doen op facebook als anderen het daar natuurlijk ook mee eens zijn... Ik heb geen idee wat op fb precies de mogelijkheden zijn voor dit soort dingen (of evt op andere social media). Het zou natuurlijk leuk zijn als er ook meer mensen aan mee zouden doen! Op het forum is toch minder activiteit nu... Hopelijk kun je hier iets mee!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
marjandrost1968
Bead Designer
Berichten:925
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 14:48
Locatie:IJmuiden

Re: Winnares van week 5: marjandrost1968 en Josephien

Bericht door marjandrost1968 » di 14 feb 2017 14:42

Hoi allemaal, ik ben zelf op dit moment wel met kralen bezig maar ook wel met andere dingen.
Misschien vinden mensen het wel leuker om hun creaties op Facebook te zetten ipv de wekelijkse wedstrijd op het forum en dan een paar wedstrijden per jaar houden via het forum of facebook
Groetjes Marjan

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Winnares van week 5: marjandrost1968 en Josephien

Bericht door Ingeborg76 » di 14 feb 2017 17:49

Gefeliciteerd dames!

Ik ben ook al een beetje van forum af omdat het echt zooooo stil is, mis daardoor ook bepaalde mensen. Een kralenforum pagina op facebook maken lijkt toegankelijker. Of daar dan een wedstrijd van te maken valt is even de vraag, misschien gewoon meer om te showen.

Ik merk zelf dat het wedstrijd element me niet echt boeit, doe het meer voor mezelf en om te tonen aan anderen en tips te horen.
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Winnares van week 5: marjandrost1968 en Josephien

Bericht door estherwijma » di 14 feb 2017 18:13

Of mss eens een themawedstrijd...gewoon iets heel anders dus :D
Groetjes Esther

Gesloten