doe ik iets fout?

Iedere week is er een nieuwe sieradenwedstrijd.
Forumregels
Overzicht links:
- Wekelijkse wedstrijd
- Overzicht winnaars
Gesloten
narda
Bead Believer
doe ik iets fout?

Bericht door narda » ma 07 apr 2014 06:07

ik heb al twee maal iets gepost van mijn eigen gemaakte sieraden , de eerste keer dacht ik dat ik de datum niet juist had gezet , nu mijn laatste heb ik als de titel de datum gegeven .
het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest dus mss was er iets veranderd?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: doe ik iets fout?

Bericht door Sandra » ma 07 apr 2014 07:02

Ja je hebt het als bijlage toegevoegd, je moet t uploaden via formulier upload.php dat staat ook bij forum regels die je ziet als je daar topic start.

narda
Bead Believer

Bericht door narda » ma 07 apr 2014 07:13

ok daar zit de fout dus , ik heb het via mijn tablet gedaan ik zal het de volgende keer gewoon via mijn pc doen :) , dank je wel sandra ik zal is vlug gaan kralen se dan kan ik het erop zetten ;)

Moniek74
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Moniek74 » ma 07 apr 2014 09:44

narda schreef:ok daar zit de fout dus , ik heb het via mijn tablet gedaan ik zal het de volgende keer gewoon via mijn pc doen :) , dank je wel sandra ik zal is vlug gaan kralen se dan kan ik het erop zetten ;)
Het kan ook gewoon met je tablet hoor, daar ligt t niet aan (ik gebruik alleen maar mijn tablet) Je moet idd het formulier upload.php gebruiken; tablet of pc is dan om het even.....
Hartelijke groet van Moniek

narda
Bead Believer

Bericht door narda » ma 07 apr 2014 09:54

Het kan ook gewoon met je tablet hoor, daar ligt t niet aan (ik gebruik alleen maar mijn tablet) Je moet idd het formulier upload.php gebruiken; tablet of pc is dan om het even.....[/quote]

ik ben nog niet zo goed weg met het kralen , maar nog minder met mijn tablet :)
ik zal het wel is uitzoeken maar krijg ook altijd melding dat mijn foto te groot is en dan is mijn geduld al bijna ten einde :roll: en met de pc weet ik dat het me lukte :)

Gesloten