ik heb al twee maal iets gepost van mijn eigen gemaakte sieraden , de eerste keer dacht ik dat ik de datum niet juist had gezet , nu mijn laatste heb ik als de titel de datum gegeven .
het is al een tijdje geleden dat ik hier ben geweest dus mss was er iets veranderd?
doe ik iets fout?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Re: doe ik iets fout?
Ja je hebt het als bijlage toegevoegd, je moet t uploaden via formulier upload.php dat staat ook bij forum regels die je ziet als je daar topic start.
ok daar zit de fout dus , ik heb het via mijn tablet gedaan ik zal het de volgende keer gewoon via mijn pc doen
, dank je wel sandra ik zal is vlug gaan kralen se dan kan ik het erop zetten 
- Moniek74
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Het kan ook gewoon met je tablet hoor, daar ligt t niet aan (ik gebruik alleen maar mijn tablet) Je moet idd het formulier upload.php gebruiken; tablet of pc is dan om het even.....narda schreef:ok daar zit de fout dus , ik heb het via mijn tablet gedaan ik zal het de volgende keer gewoon via mijn pc doen, dank je wel sandra ik zal is vlug gaan kralen se dan kan ik het erop zetten
Hartelijke groet van Moniek
Het kan ook gewoon met je tablet hoor, daar ligt t niet aan (ik gebruik alleen maar mijn tablet) Je moet idd het formulier upload.php gebruiken; tablet of pc is dan om het even.....[/quote]
ik ben nog niet zo goed weg met het kralen , maar nog minder met mijn tablet
ik zal het wel is uitzoeken maar krijg ook altijd melding dat mijn foto te groot is en dan is mijn geduld al bijna ten einde
en met de pc weet ik dat het me lukte 
ik ben nog niet zo goed weg met het kralen , maar nog minder met mijn tablet
ik zal het wel is uitzoeken maar krijg ook altijd melding dat mijn foto te groot is en dan is mijn geduld al bijna ten einde