2de finale wedstrijd 'overige creaties'

- estherwijma
- Bead Monster
Re: 2de finale wedstrijd 'overige creaties'
Ik heb gestemd, alleen als ik kijk bij de resultaten mis ik een aantal sieraden. Ik heb op alle creaties gestemd!
Groetjes Esther
je kan niet op alle creaties stemmen, je kan alleen een eigen top 3 maken. dus 1 3 punten geven, 1 2 punten geven en 1 1 punt geven.
- estherwijma
- Bead Monster
aha..dat kan alleen met de wekelijkse wedstrijd! 

Groetjes Esther
Ha Sandra,
Het lukt mij niet om te stemmen. Ik krijg een foutmelding waarin gezegd wordt dat mijn emailadres al een keer gebruikt is om te stemmen. Maar dat is niet zo. Of doe ik iets fout? Bij vorige wedstrijden kon ik wel stemmen.
Groeten van Karin.
Het lukt mij niet om te stemmen. Ik krijg een foutmelding waarin gezegd wordt dat mijn emailadres al een keer gebruikt is om te stemmen. Maar dat is niet zo. Of doe ik iets fout? Bij vorige wedstrijden kon ik wel stemmen.
Groeten van Karin.
dag Karin,
Ik heb in het systeem gekeken, je hebt gisteren gestemd.Ik heb voor de zekerheid naar ip-adres gekeken, die is hetzelfde als deze post. Misschien was je gisteren begonnen en dacht je andere keer te doen en had je per ongeluk toch al gestemd?
Ik heb in het systeem gekeken, je hebt gisteren gestemd.Ik heb voor de zekerheid naar ip-adres gekeken, die is hetzelfde als deze post. Misschien was je gisteren begonnen en dacht je andere keer te doen en had je per ongeluk toch al gestemd?
Hallo Sandra, bij mij lukt het ook niet.heb het zelfde zoals Karin.
Groetjes Katia
Groetjes Katia

dag Katia,
Ook bij jou geldt: weet je zeker dat je niet al gestemd had? Ik zie je mailadres in het systeem staan, dat er 19 juni (eergisteren dus) is gestemd.
Ook bij jou geldt: weet je zeker dat je niet al gestemd had? Ik zie je mailadres in het systeem staan, dat er 19 juni (eergisteren dus) is gestemd.
Ha Sandra,
Ik weet echt zeker dat ik nog niet gestemd heb. Toen ik mijn punten had uitgedeeld en op de stemmen knop drukte, kreeg ik meteen die foutmelding. Echt waar!
Groeten van Karin.
Ik weet echt zeker dat ik nog niet gestemd heb. Toen ik mijn punten had uitgedeeld en op de stemmen knop drukte, kreeg ik meteen die foutmelding. Echt waar!
Groeten van Karin.
Bij mij is het wel gelukt.
@Sandra, de data moeten nog aangepast worden.
Groet,
Ellen
@Sandra, de data moeten nog aangepast worden.
Groet,
Ellen
Sandra, ik had noghtans ook die foutmelding zoals Karin.Maar als je zegd dat het gelukt is!Nou dan is het goed hoor.
Groetjes Katia
Groetjes Katia

Misschien had je per ongeluk 2x op de knop geklikt toen waardoor het eerst werd opgeslagen en toen melding gaf dat er al is gestemd? Ik heb je punten nu iig verwijderd zodat je nog 'n keer kan stemmen.SeaBeads schreef:Ha Sandra,
Groeten van Karin.
Katia, ook jouw punten heb ik verwijderd zodat je het nog 'n keer kan doen.
Ha Sandra,
Bedankt voor de moeite. Ik ga meteen stemmen.
Groeten van Karin.
Bedankt voor de moeite. Ik ga meteen stemmen.
Groeten van Karin.
Ik kreeg ook een foutmelding. Maar dat was omdat ik op de automatische piloot per ongeluk op 'enter' geklikt had na het invullen van mijn emailadres
Gelukkig kon ik via de link weer terug en heb ik kunnen stemmen
Allemaal (nog) veel succes toegewenst!

Gelukkig kon ik via de link weer terug en heb ik kunnen stemmen

Allemaal (nog) veel succes toegewenst!
Liefs en groetjes, Algante