Winnares van week 51: marinda snippe
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Re: Winnares van week 51: marinda snippe
heel erg bedankt allemaal... heb zelf nog niet eerder kunnen reageren door een onverwacht verblijf in het ziekenhuis met oud en nieuw.... oudjaarsnacht nog geopereerd.... sinds gisteren gelukkig weer thuis....
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Fijn dat je weer thuis bent en ik wens je een spoedig herstel! Het moest gewoon zo zijn dat je dan hebt gewonnen, wie wil er nou met die dagen in het ziekenhuis liggen, niemand toch?
groetjes
Elly
groetjes
Elly
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Helemaal mee eens. Ik hoop niets ernstigs? Iig heel veel sterkte en beterschap en natuurlijk van harte met je prachtsieraad!ellybudding schreef:Fijn dat je weer thuis bent en ik wens je een spoedig herstel! Het moest gewoon zo zijn dat je dan hebt gewonnen, wie wil er nou met die dagen in het ziekenhuis liggen, niemand toch?
groetjes
Elly
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Heel veel beterschap toegewenst !!
- marindasnippe
- Bead Dreamer
- Contacteer:
bedankt! had hevige buikpijn.... oudjaarsnacht geopereerd en toen is mijn galblaas verwijderd.... ben gelukkig weer thuis en mag nu rustig aan herstellen...sanegdokter schreef:Helemaal mee eens. Ik hoop niets ernstigs? Iig heel veel sterkte en beterschap en natuurlijk van harte met je prachtsieraad!ellybudding schreef:Fijn dat je weer thuis bent en ik wens je een spoedig herstel! Het moest gewoon zo zijn dat je dan hebt gewonnen, wie wil er nou met die dagen in het ziekenhuis liggen, niemand toch?
groetjes
Elly
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
oei nou sterkte meis en gauw weer beter worden! 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Gefeliciteerd Marinda!
En heel veel beterschap gewenst.
En heel veel beterschap gewenst.