Winnares van week 44: ellybudding

Iedere week is er een nieuwe sieradenwedstrijd.
Forumregels
Overzicht links:
- Wekelijkse wedstrijd
- Overzicht winnaars
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Winnares van week 44: ellybudding

Bericht door Sandra » ma 10 nov 2008 10:32

ellybudding
Afbeelding

Gefeliciteerd!

Ga naar http://www.kralen.com/forumwedstrijd_pe ... ?weeknr=44" onclick="window.open(this.href);return false; voor een overzicht van alle creaties van week 44.

Er zijn 45 creaties van week 45. Je kan nu stemmen via http://forum.creadream.nl/sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Succes met kiezen!

Suzanne1804
Bead Fan

Re: Winnares van week 44: ellybudding

Bericht door Suzanne1804 » ma 10 nov 2008 11:08

Wat een prachtige set zeg! :)

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » ma 10 nov 2008 11:16

Gefeliciteerd :!: :!:
Groetjes Ellen.

Biebeltsje
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Biebeltsje » ma 10 nov 2008 11:24

Gefeliciteerd :banaan:
Afbeelding

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » ma 10 nov 2008 11:30

Goh, Sandra, het zal aan mij liggen hoor, maar doen met deze wedstrijd nu alleen creaties mee, die hier gepost zijn :?: Of ook die bij creadream gepost worden, gemaakt met spullen gekocht bij creadream.
Ik kan nl op het forum nergens een foto vinden, van het sieraad wat voor deze week tot nu toe boven in de lijst staat.
Maakt me verder niet uit hoor, maar ik dacht ik zoek even het topic op, maar degene die hem gemaakt heeft, heeft volgens de zoekfunctie nog nooit iets gepost :oops: :?:
En ik dacht dat ik een paar foto's miste, maar dat dacht ik dus, nadat ik gestemd had :oops: :oops: , stom, en nu kan ik niet meer terugkijken. Omdat ik nu steeds de gestemde versie zie, zal ik maar zeggen.... Snap je het nog :oops: :wink: :lol:
Het is natuurlijk een heel werk iedere week. En ik vind het hartstikke leuk om altijd onder elkaar nog eens te zien, wat er allemaal gemaakt is de afgelopen week. Het is dus niet als kritiek bedoelt he :oops: maar meer als vraag ter verduidelijking voor mezelf :!:
Groetjes Ellen.

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » ma 10 nov 2008 14:39

Gefeliciteerd
Groetjes van Corina

Afbeelding

Jol@nd@
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jol@nd@ » ma 10 nov 2008 19:17

Gefeliciteerd!
Groetjes Jolanda

Kaatje Kraal
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Kaatje Kraal » ma 10 nov 2008 20:53

Gefeliciteerd!

Enne...voor week 45 was het echt heel lastig, zo veel mooie dingen :applaus:
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

Sylvi@
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Sylvi@ » ma 10 nov 2008 21:06

Welverdiende felicitaties!
:congratualtions:
Groetjes Sylvia :byebye

Kellis5
Bead Interested

Bericht door Kellis5 » ma 10 nov 2008 21:16

Gefeliciteerd!
Groetjes, Nathalie

Afbeelding

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » ma 10 nov 2008 21:24

Ellen schreef:Goh, Sandra, het zal aan mij liggen hoor, maar doen met deze wedstrijd nu alleen creaties mee, die hier gepost zijn :?: Of ook die bij creadream gepost worden, gemaakt met spullen gekocht bij creadream.
Ik kan nl op het forum nergens een foto vinden, van het sieraad wat voor deze week tot nu toe boven in de lijst staat.
Maakt me verder niet uit hoor, maar ik dacht ik zoek even het topic op, maar degene die hem gemaakt heeft, heeft volgens de zoekfunctie nog nooit iets gepost :oops: :?:
En ik dacht dat ik een paar foto's miste, maar dat dacht ik dus, nadat ik gestemd had :oops: :oops: , stom, en nu kan ik niet meer terugkijken. Omdat ik nu steeds de gestemde versie zie, zal ik maar zeggen.... Snap je het nog :oops: :wink: :lol:
Het is natuurlijk een heel werk iedere week. En ik vind het hartstikke leuk om altijd onder elkaar nog eens te zien, wat er allemaal gemaakt is de afgelopen week. Het is dus niet als kritiek bedoelt he :oops: maar meer als vraag ter verduidelijking voor mezelf :!:
Ik heb niet goed gekeken, maar het topic van de ketting heb ik nog niet kunnen vinden. Wel antwoorden van degene die de ketting gemaakt heeft. En ik was eigenlijk benieuwd of ze het patroon van de ketting ergens vandaan had, of zelf bedacht. Want ik vind de ketting dus echt heel mooi.
Groetjes Ellen.

De Sierkip
Bead Chatter

Bericht door De Sierkip » ma 10 nov 2008 22:42

Prachtige set!! Gefeliciteerd!!! :congratualtions:

Groetjes, Simone

marindasnippe
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door marindasnippe » ma 10 nov 2008 23:31

Verdiende Winnaar!!!! prachtig... mijn complimenten :applaus:

ellybudding
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door ellybudding » di 11 nov 2008 07:20

Bedankt voor jullie felicitaties!

Groetjes,
Elly

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 11 nov 2008 08:30

Ellen schreef:Goh, Sandra, het zal aan mij liggen hoor, maar doen met deze wedstrijd nu alleen creaties mee, die hier gepost zijn :?: Of ook die bij creadream gepost worden, gemaakt met spullen gekocht bij creadream.
Ik lees deze topic nu pas, lees de topic nl normaal niet aangezien het toch alleen gefeliciteerd is ;) maar nu je erover mailde ben ik het even gaan lezen.
Alle foto's die via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; worden geupload doen automatisch mee. De uploadformulier is bedoeld om creaties te showen op het forum. Ik controleer alleen nooit of ze het ook daadwerkelijk hebben gedaan. Gelukkig is het volgens mij nog niet eerder gebeurd, dat het alleen geupload werd om mee te kunnen doen aan de wedstrijd.

Gesloten