'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Iedere week is er een nieuwe sieradenwedstrijd.
Forumregels
Overzicht links:
- Wekelijkse wedstrijd
- Overzicht winnaars
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Sandra » di 03 jun 2008 12:00

'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Er is iedere week automatisch een nieuwe sieradenwedstrijd te vinden op http://forum.creadream.nl/sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false; . De sieradenwedstrijd gaat over creaties die de afgelopen week van maandag t/m zondag zijn geupload. Er kan dus vervolgens van maandag t/m zondag gestemd worden.

Alle creaties die zijn geupload via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; tellen mee voor de sieradenwedstrijd.

Ieder forumlid mag 1x haar/zijn stem uitbrengen per week. De stem bestaat uit 3 punten, 2 punten en 1 punt. Het moet 3 verschillende creaties zijn. Er kan niet op eigen creatie(s) gestemd worden.

Degene met de meeste stemmen wint een vermelding op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; , Kralen.com nieuwsbrief en op het forum, met naam maker en eventueel website maker erbij vermeld. Indien er bij een wedstrijd 2 personen zijn met zelfde aantal stemmen, krijgen beiden deze prijs.

Zodra er 15 verschillende deelnemers deze prijs hebben gewonnen, wordt er een grote sieradenwedstrijd gehouden over deze creaties. Behalve forumleden mogen dan ook nieuwsbriefleden stemmen. Degene met de meeste stemmen krijgt een 20 euro waardebon cadeau van CreaDream. Stel 1 deelnemer heeft meerdere sieraden die 'sieraad van de week' zijn geweest, dan moet zij zelf 1 sieraad kiezen die gebruikt wordt voor de grote sieradenwedstrijd.

Het is niet toegestaan dezelfde creatie meerdere keren te uploaden.

Maximaal 1 foto per creatie.

Opmerkingen / tips
Als je 'automatisch inloggen' heb aangevinkt bij dit forum en je bezoekt de voorbeeldenpagina (en niet het forum), dan log je ook automatisch in.

Meedoen met deze wedstrijden? Upload je creaties via http://forum.creadream.nl/upload.php" onclick="window.open(this.href);return false; , je doet dan automatisch mee!

Als er nog vragen, opmerkingen of tips zijn dan hoor ik het graag. :)

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Sandra » vr 11 jul 2008 15:00

Sandra schreef:...Degene met de meeste stemmen wint een vermelding op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; , Kralen.com nieuwsbrief en op het forum, met naam maker en eventueel website maker erbij vermeld. ...
Op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; zijn de laatste 4 winnaars te zien.

Verder zijn alle winaars te zien op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; -> voorbeelden -> Wekelijkse wedstrijd Kralen.com Forum of directe link http://www.kralen.com/forumwedstrijd_overzicht.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Iedere winnaar zal 1x vermeld zijn in het nieuwsbrief.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door flapflap » ma 06 okt 2008 11:04

Sandra schreef:Zodra er 15 verschillende deelnemers deze prijs hebben gewonnen, wordt er een grote sieradenwedstrijd gehouden over deze creaties. Behalve forumleden mogen dan ook nieuwsbriefleden stemmen. Degene met de meeste stemmen krijgt een 20 euro waardebon cadeau van CreaDream. Stel 1 deelnemer heeft meerdere sieraden die 'sieraad van de week' zijn geweest, dan moet zij zelf 1 sieraad kiezen die gebruikt wordt voor de grote sieradenwedstrijd.
Hebben we niet al 15 winnaars?
~Audrey~

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Sandra » ma 06 okt 2008 11:11

:lol: :lol: jij ziet dat snel! niet 'al' hoor, pas sinds vandaag. ;)
en heb al bij de winnaars met meerdere creaties gevraagd welke ze willen gebruiken voor de wedstrijd, en ben al bezig met het maken van de stemformulier (aangezien het iets anders is dan de andere wedstrijden). Dus ben er al druk mee bezig ;) en er zal wel rond woensdag ofzo gestemd kunnen worden (ook tijd nodig voor andere dingen ;) . Maar je bent er snel bij. :applaus:

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door flapflap » ma 06 okt 2008 22:26

:mrgreen: sorry! ik wacht rustig af
~Audrey~

neal_01
Bead Dreamer
Berichten:679
Lid geworden op:do 20 nov 2008 10:28
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door neal_01 » ma 08 dec 2008 18:26

Even 'n vraagje. . ik zie bij de sieraad van de week heel veel losse kralen of poppetjes meedoen, dat is toch geen sieraad op zich?
Close your eyes .. and dream

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Sandra » ma 08 dec 2008 19:05

klopt helemaal. maar ja het is wel een zelfgemaakte creatie die met kralen te maken heeft...de subforum had ik toevallig al gewijzigd naar 'kralencreatie' ipv sieraad.
Het is op zich ook mogelijk het te splitsen, nl sieraden en overige, maar dan heb je te weinig aanmeldingen iedere week voor overige. Of je doet wekelijks sieraden en maandelijks overige...maar of er genoeg verschillende deelnemers daarvoor zijn?
Als jullie ideeen of wensen hebben mogen jullie het uiteraard hier posten, alle tips / ideeen zijn welkom. :)

Gebruikersavatar
MariekeV
Bead Producer
Berichten:1097
Lid geworden op:di 19 jul 2005 08:37

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door MariekeV » wo 10 dec 2008 07:37

neal_01 schreef:Even 'n vraagje. . ik zie bij de sieraad van de week heel veel losse kralen of poppetjes meedoen, dat is toch geen sieraad op zich?
Deze gedachte is ook al wel eens bij mij opgekomen. Aan de ene kant vind ik het geen sieraad, maar aan de andere kant kan je het er wel mee maken.

De oplossing die jij aangeeft klinkt goed, gescheiden en dan 1x per maand een wedstrijd. Maar gaat dat niet erg veel tijd kosten?

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Sandra » wo 10 dec 2008 09:10

Lang leve de automatisering. ;) Enige tijd dat het zou kunnen kosten is corrigeren als mensen het dan toch bij verkeerde categorie upload...voor de rest kan het allemaal vanzelf gaan.

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Mar-JoYa » do 05 feb 2009 13:31

Als het kralencreatie van de week is ;) hoe zit het dan met de stoffen creaties :wink:
(Mij persoonlijk maakt het niet uit hoor, maar ben even nieuwsgierig)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Sandra » do 05 feb 2009 13:36

Ik zou overige creaties ook kunnen splitsen, maar aangezien het zeer zelden voorkomt dat er overige creaties zijn (net als zelfgemaakte kralen) laat ik het maar zo. Denk dat er te weinig creaties zijn om op te kunnen stemmen. Ik persoonlijk had mijn overige creaties (mozaiek en vilten papegaai) overigens wel geupload naar andere site (waar het wel op zal blijven staan en waar geen irritante popups zijn), maar de enkele keer dat iemand anders het doet wil ik niet moeilijk gaan doen van 'het heeft niets met kralen te maken'.

Gebruikersavatar
Maddy
Bead Producer
Berichten:1137
Lid geworden op:vr 22 sep 2006 14:39
Locatie:Baarn
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Maddy » ma 02 mar 2009 13:55

Ik heb nog even een vraagje/opmerking over het aantal sieraden wat je per week mag aanmelden voor 'kralencreatie van de week'...zou daar niet een maximum aan gesteld kunnen worden? Niet om flauw te doen, maar de één heeft nou eenmaal meer tijd om per week iets te maken en dat te tonen als de ander. Heel regelmatig zie ik wel 6 of 7 creaties van één persoon in de stemlijst voorkomen, dat maakt het erg onoverzichtelijk en niet zo heel eerlijk voor degenen die maar één creatie insturen...die wordt dan een beetje ondergesneeuwd. Ik zou zelf ook wel meer tegelijk kunnen insturen, maar vindt dat persoonlijk gewoon niet leuk. Ik maak gewoon een keus welke ik ga insturen voor die week.
Misschien ben ik wel de enige hoor die er zo over denkt, maar zou toch graag ook eens van anderen horen wat ze daarvan vinden...
************************************
Afbeelding Groetjes, Maddy

Gebruikersavatar
Kaatje Kraal
Bead Producer
Berichten:1033
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 21:00
Locatie:Putte (Noord-Brabant)
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Kaatje Kraal » di 03 mar 2009 12:00

Ik wilde even laten weten hoe blij ik ben met deze wedstrijd. Ik vind het elke week een feest om te mogen stemmen en uitgebreid naar alle creaties te kunnen kijken. Want ook al bekijk ik veel nieuwe creaties, soms mis ik er nog wel een aantal. En die zie je dan toch tijdens het stemmen. Ik vind het echt een heel leuke "wedstrijd".
Groetjes van Karin alias Kaatje Kraal

neal_01
Bead Dreamer
Berichten:679
Lid geworden op:do 20 nov 2008 10:28
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door neal_01 » di 03 mar 2009 14:40

Maatje A. schreef:Ik heb nog even een vraagje/opmerking over het aantal sieraden wat je per week mag aanmelden voor 'kralencreatie van de week'...zou daar niet een maximum aan gesteld kunnen worden? Niet om flauw te doen, maar de één heeft nou eenmaal meer tijd om per week iets te maken en dat te tonen als de ander. Heel regelmatig zie ik wel 6 of 7 creaties van één persoon in de stemlijst voorkomen, dat maakt het erg onoverzichtelijk en niet zo heel eerlijk voor degenen die maar één creatie insturen...die wordt dan een beetje ondergesneeuwd. Ik zou zelf ook wel meer tegelijk kunnen insturen, maar vindt dat persoonlijk gewoon niet leuk. Ik maak gewoon een keus welke ik ga insturen voor die week.
Misschien ben ik wel de enige hoor die er zo over denkt, maar zou toch graag ook eens van anderen horen wat ze daarvan vinden...
Ik kan me hier wel in vinden eigenlijk. En begrijp dat het misschien wel beetje als "flauw" over kan komen, maar niet iedereen heeft de gelegenheid zoveel te maken. Zeker niet i.c.m. drukke studies/ werk etc.
Close your eyes .. and dream

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 'Sieraad van de week' wedstrijd: de spelregels

Bericht door Sandra » di 03 mar 2009 15:14

Ik ben bang dat het teveel werk gaat worden om een selectie te maken. Je kan bv zorgen dat mensen zelf aangeven welke van hun eraan mee moeten doen, maar ik twijfel of iedereen daar tijd voor heeft. Overigens, degenen die meestal winnen zijn meestal niet degenen die meerderen creaties in 1 week hebben geupload. ;) Vooral degenen die aardig wat tijd hebben gekost winnen meestal, en juist die uploaden niet meerdere foto's. Dat idee heb ik iig.

Gesloten