Ben blij dat jullie mijn bedoelingen begrijpen

, kreeg een beetje het gevoel dat het als 'eigenbelang' overkwam, terwijl ik dus juist het tegendeel bedoel.
Daarnaast ben ik het met jullie allemaal eens dat de mooiste/beste uiteindelijk altijd ook wel wint, kan me tot nu toe steeds in de uitslag vinden en vaak wint ook nog degene waar ik zelf mijn 3 punten aan gegeven had
Jouw laatste idee is wel een goeie Sandra, dan hebben veel creaties een extra kans om nog een keertje goed op te vallen!!
Wat ik me wel afvroeg Sandra, is het niet mogelijk om een apart topic voor alle creaties die mensen willen laten zien te maken, waaronder dus ook andere 'maaksels' (alleen moeten ze dan zelf hun foto's plaatsen en dat is misschien een probleem

) en een apart topic net zoals dat nu is 'sieraad van de week' waar iedereen wekelijks gewoon één van haar/zijn eigen creaties upload voor de stemlijst? Dan moet iedereen zelf al een keus uit eigen creas maken. Ik denk dat je dan een overzichtelijke lijst met van iedereen de allermooiste creaties krijgt.
Maar nogmaals als iedereen het verder zo goed vind, wie ben ik dan om de boel om te willen gooien, was gewoon benieuwd of er meer mensen het op die manier zien.