Foutje in week 16
1 sieraad staat er volgens mij 2 keer in. en op beide is gestemd.
Van Miran66 foto nummer 11631 en 11656
Is dit nog op te lossen?
Groetjes
Sylvia
Van Miran66 foto nummer 11631 en 11656
Is dit nog op te lossen?
Groetjes
Sylvia
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: Foutje in week 16
Dankje voor de melding Sylvia!
Helaas valt er op dit moment niets meer aan te doen. 

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
bedankt voor de melding! Ik had al wat dubbele foto's verwijderd maar als het bv op maandag en woensdag is geupload valt het me soms niet op en verwijder ik het dus ook niet. Ik kan normaal gesproken alsnog oplossen maar ben nu in China en mijn beheer van de websites is te goed beveiligd om het ook vanaf hier te kunnen doen. 

Jammer maar helaas.
groetjes Sylvia
groetjes Sylvia
Hoezo jammer, het heeft toch niet echt gevolgen? Ik kan het wel wijzigen als ik weer terug ben in NL.
Ik had hier maandag een pb over gestuurd, heb je dat niet gekregen sandra?
Maarre, betekend dat dan dat ik de punten dan bij elkaar mag tellen?
Groetjes Miran
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Het kan even duren voor Sandra reageert aangezien ze op vakantie in China is.miran66 schreef:Ik had hier maandag een pb over gestuurd, heb je dat niet gekregen sandra?

Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
Ik had geen pb gekregen, wel even gekeken, snap nu wat je bedoelt. Ik zal kijken hoe ik het kan wijzigen...misschien kan ik het aan iemand in NL vragen, maar waarschijnlijk update ik de laatste winnaar pas als ik terug ben....
Ik kijk altijd via http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... 2010-04-25" onclick="window.open(this.href);return false; of er dubbele foto's zijn, als het meteen na elkaar was geupload had ik het wel gezien, maar bij zoveel foto's kan ik moeilijk dubbele foto's herkennen als er zoveel anderen nog tussen zitten.
Ik zal 'n keer de script wijzigen zodat je bij uploadformulier ook laatst geuploadde foto's van jezelf ziet, dan zie je dus vanzelf foto met code als het uploaden (zonder dat je het wist) al gelukt was.
Ik kijk altijd via http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... 2010-04-25" onclick="window.open(this.href);return false; of er dubbele foto's zijn, als het meteen na elkaar was geupload had ik het wel gezien, maar bij zoveel foto's kan ik moeilijk dubbele foto's herkennen als er zoveel anderen nog tussen zitten.

Hoi Sandra,
Dan is er zeker iets misgegaan bij het sturen van mij pb aan jouw, maar ach, zo erg is het ook allemaal niet.
Geniet van je tijd in China en werk niet te hard.
Dan is er zeker iets misgegaan bij het sturen van mij pb aan jouw, maar ach, zo erg is het ook allemaal niet.
Geniet van je tijd in China en werk niet te hard.
Groetjes Miran

Wat goed van je neef !!!
Ik had zelf eerst niet eens in de gaten dat op beide foto`s gestemd was , dus dat ik nu bovenaan sta vindt ik wel heel leuk,nu voor mij hopen dat dat zo blijft!
Ik had zelf eerst niet eens in de gaten dat op beide foto`s gestemd was , dus dat ik nu bovenaan sta vindt ik wel heel leuk,nu voor mij hopen dat dat zo blijft!
Groetjes Miran