Succes met kiezen!
Je kunt nu stemmen voor de 4de finale!
Sorry dat het stemmen nu pas kan beginnen (heb het erg druk momenteel dankzij vele bestellingen - mooie spullen die online moeten - etc etc), maar het is dus eindelijk zover.
Ga naar http://www.kralen.com/Interactief/Siera ... e%204/395/" onclick="window.open(this.href);return false; om creaties van 15 verschillende winnaars van afgelopen weken te bekijken en je stem uit te brengen.
Succes met kiezen!
Succes met kiezen!
-
Mirimam
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Re: Je kunt nu stemmen voor de 4de finale!
Dat was nog niet makkelijk zeg: zulke mooie creaties!
Groetjes,
Miriam
Miriam
Ik wil even melden dat ik erachter ben gekomen dat de stemresultaten van de 4de finale niet helemaal eerlijk zijn.
Er blijkt iemand te zijn die met meerdere mailadressen heeft aangemeld voor de nieuwsbrief zodat zij meerdere keren kan stemmen. Aangezien het de bedoeling is dat de prijzen op 'n eerlijke manier uitgedeeld worden (dus niet aan degene met meeste mailadressen om mee te stemmen) heb ik nu ingesteld dat de stemmen vanaf dat ene ip-adres niet meegeteld worden. Ik meld het even hier, voor het geval jullie de stemresultaten in de gaten houden en zien dat er ineens een aantal stemmen zijn verdwenen.
Bij de volgende wedstrijd zal ik zorgen dat er maximaal 1x per ip-adres gestemd kan worden. Ook bij de wekelijkse wedstrijd zal het voortaan niet mogelijk zijn om meerdere keren vanaf 1 ip-adres te stemmen. Het is jammer dat het nodig is.
Bij de volgende wedstrijd zal ik zorgen dat er maximaal 1x per ip-adres gestemd kan worden. Ook bij de wekelijkse wedstrijd zal het voortaan niet mogelijk zijn om meerdere keren vanaf 1 ip-adres te stemmen. Het is jammer dat het nodig is.
Jeetje dat is toch jammer dat er zoiets gebeurt.
Goed dat je het hebt ontdekt.
Goed dat je het hebt ontdekt.
Groetjes van Monica
- Kralenannie
- Bead Designer
Ik had dit bericht gisteravond al gelezen maar was te perplex om te reageren
Dit soort dingen snap ik echt niet. Voor de meesten is dit gewoon een leuke wedstrijd en dat zou het gewoon moeten blijven.... zonder dit soort dingen
Ben blij dat je het hebt ontdekt
.
Dit soort dingen snap ik echt niet. Voor de meesten is dit gewoon een leuke wedstrijd en dat zou het gewoon moeten blijven.... zonder dit soort dingen
Groetjes, Anita
-
Mirimam
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Nou ja zeg
Hoe komt ze op het idee?! Goed dat je het hebt aangepakt.
Groetjes,
Miriam
Miriam
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Zoiets verzin je toch niet! Wat jammer!
Het is een leuke wedstrijd met voor iedereen eerlijke kansen. Laten we het zo houden!
Het is een leuke wedstrijd met voor iedereen eerlijke kansen. Laten we het zo houden!
Groetjes, Marjan
- Sylvi@
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Jakkes, zag dit bericht net pas......heb het met verbazing gelezen. Wie houdt hier nu wie voor de gek? Ik ben het helemaal met Marjan eens: laten we de wedstrijd eerlijk houden.
Goed van je dat je dat ontdekt hebt!
Goed van je dat je dat ontdekt hebt!
Groetjes Sylvia 
tssss....ik lees dit net vol verbazing!
Ik heb er eigenlijk maar één woord voor..kinderachtig. We zijn hier dacht ik toch met volwassenen onder elkaar.
Groetjes, Maddy
Groetjes, Maddy