Gefeliciteerd!
Ga naar http://www.kralen.com/Sieradenwedstrijd ... tie=2010-7" onclick="window.open(this.href);return false; voor een overzicht van alle creaties van week 7.
Er zijn 54 creaties van week 8. Je kunt nu stemmen via sieradenwedstrijd.php" onclick="window.open(this.href);return false; . Succes met kiezen!
PS: Voor degenen die eerst andere stemresultaten zagen gisteren: ik had voor de zekerheid nagekeken of het stemmen correct is gegaan. Helaas bleken er 10 verschillende 'personen' vanaf hetzelfde ip-adres allemaal op dezeflde creatie gestemd te hebben. Aangezien dat ip-adres hetzelfde was als degene van de betreffende creatie, trok ik de conclusie dat er vals werd gespeeld (lees: meerdere accounts aangemaakt om op haarzelf te kunnen stemmen). Ik heb de stemmen van de 'neppersonen' vervolgens verwijderd, evenals de accounts die puur voor het stemmen zijn aangemaakt. Vandaar dat er nu uiteindelijk een andere / eerlijke winnares is dan dat het eerst leek te worden.
Om dit soort problemen vanaf nu definitief te voorkomen kan er maar 1x per ip-adres gestemd worden. Indien dit nog niet voldoende blijkt te helpen kan ik het stemmen extra streng maken, bijvoorbeeld dat de stemmer minimaal 10 posts gedaan moet hebben, en dat posts onoder 'show je eigen sieraden' dan niet meetellen. Hopelijk zal dit niet nodig worden.