Alvast bedankt!
Op naar de 4de finale!
Alvast bedankt!
- kralenroosje
- Bead Designer
- Contacteer:
Re: Op naar de 4de finale!
is doorgegeven 
-
Tinkywinky
- Bead Interested
Ik was al super blij dat mijn creatie laatst mocht winnen en ik vind het ook echt ontzettend leuk dat hij er nu weer bij mag staan. Blij, blij, blij
Maar....het is echt onmogelijk dat mijn armbandje nog een keertje een hoge score haalt, met al die mega mooie creaties die er gemaakt zijn door iedereen.
Echt super leuk om alles zo op een rijtje te zien.
Sandra ook voor jou een complimentje, want het is niet alleen leuk om mee te mogen doen aan een klein wedstrijdje elke week, maar de tijd die jij er in stopt om dit telkens weer mogelijk te maken, maakt een bedankje toch ook wel voor op zijn plaats
Maar....het is echt onmogelijk dat mijn armbandje nog een keertje een hoge score haalt, met al die mega mooie creaties die er gemaakt zijn door iedereen.
Echt super leuk om alles zo op een rijtje te zien.
Sandra ook voor jou een complimentje, want het is niet alleen leuk om mee te mogen doen aan een klein wedstrijdje elke week, maar de tijd die jij er in stopt om dit telkens weer mogelijk te maken, maakt een bedankje toch ook wel voor op zijn plaats
hoi,
hoop dat ik nog op tijd ben. heb laatste tijd weinig op pc gezeten en was eigenlijk ook in de veronderstelling dat ik een email zou krijgen van de finale. gelukkig zag ik het nu staan oops
ben benieuwd wat het word!
iedereen succes
hoop dat ik nog op tijd ben. heb laatste tijd weinig op pc gezeten en was eigenlijk ook in de veronderstelling dat ik een email zou krijgen van de finale. gelukkig zag ik het nu staan oops
ben benieuwd wat het word!
iedereen succes
een mens lijd het meest aan het lijden dat hij vreest

Geeft niet, ik heb het erg druk, moet nog de tijd nemen alles gereed te maken voor de nieuwe wedstrijd.
Als het meezit morgen of vrijdag, moet ook nog nakijken of ik nu van iedereen antwoord heb gekregen.
Wil even laten weten dat het iets langer wachten wordt, sorry. Ik heb het momenteel erg druk met boekhouding vorig jaar afronden, dat moet eerst klaar, voordat ik dit online kan zetten. Als het meezit is het komende donderdag of vrijdag online. Zodra er gestemd kan worden zal ik het posten.
-
Tinkywinky
- Bead Interested
Je houd de spanning er goed in Sandra