Op naar de 4de finale!

Iedere week is er een nieuwe sieradenwedstrijd.
Forumregels
Overzicht links:
- Wekelijkse wedstrijd
- Overzicht winnaars
Gesloten
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:
Op naar de 4de finale!

Bericht door Sandra » zo 10 jan 2010 21:43

:D Er zijn inmiddels weer 15 verschillende winnaars dus we kunnen de 4de finale gaan houden. :D Kan iedereen die de afgelopen weken 'n keer gewonnen heeft even op http://www.kralen.com/Interactief/Siera ... naars/295/" onclick="window.open(this.href);return false; kijken of je meerdere keren heb gewonnen? Zo ja, kies dan de creatie uit die je voor de finale wil gebruiken en mail naar info@kralen.com welke creatie dat is. Er moeten namelijk 15 creaties zijn bij de finale, dus 1 creatie per winnaar.

Alvast bedankt!

kralenroosje
Bead Designer
Contacteer:

Re: Op naar de 4de finale!

Bericht door kralenroosje » ma 11 jan 2010 11:51

is doorgegeven :byebye

Tinkywinky
Bead Interested

Bericht door Tinkywinky » ma 11 jan 2010 12:19

Ik was al super blij dat mijn creatie laatst mocht winnen en ik vind het ook echt ontzettend leuk dat hij er nu weer bij mag staan. Blij, blij, blij :-DD
Maar....het is echt onmogelijk dat mijn armbandje nog een keertje een hoge score haalt, met al die mega mooie creaties die er gemaakt zijn door iedereen.
Echt super leuk om alles zo op een rijtje te zien.

Sandra ook voor jou een complimentje, want het is niet alleen leuk om mee te mogen doen aan een klein wedstrijdje elke week, maar de tijd die jij er in stopt om dit telkens weer mogelijk te maken, maakt een bedankje toch ook wel voor op zijn plaats :feest:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 11 jan 2010 12:22

:D dank je wel! Gelukkig gaat het grootste gedeelte geautomatiseerd hoor. ;) Ik hoef maar op een knop te drukken en de laatste winnaar is opgeslagen (zodat het te zien is op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false;) en ik krijg vanzelf tekst wat ik op het forum kan posten. ;) Enige wat eigenlijk tijd kost is dubbele foto's verwijderen. Het gereed maken van de finale kost nu ook nog wel tijd, maar dat moet ik gewoon nog 'n keer automatiseren. Het is erg leuk om te zien wat voor mooie creaties steeds weer geupload worden!

saskiab
Bead Starter

Bericht door saskiab » wo 13 jan 2010 15:24

hoi,

hoop dat ik nog op tijd ben. heb laatste tijd weinig op pc gezeten en was eigenlijk ook in de veronderstelling dat ik een email zou krijgen van de finale. gelukkig zag ik het nu staan oops

ben benieuwd wat het word!
iedereen succes
een mens lijd het meest aan het lijden dat hij vreest

Afbeelding

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 13 jan 2010 15:27

Geeft niet, ik heb het erg druk, moet nog de tijd nemen alles gereed te maken voor de nieuwe wedstrijd. ;) Als het meezit morgen of vrijdag, moet ook nog nakijken of ik nu van iedereen antwoord heb gekregen.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 24 jan 2010 11:12

Wil even laten weten dat het iets langer wachten wordt, sorry. Ik heb het momenteel erg druk met boekhouding vorig jaar afronden, dat moet eerst klaar, voordat ik dit online kan zetten. Als het meezit is het komende donderdag of vrijdag online. Zodra er gestemd kan worden zal ik het posten.

Tinkywinky
Bead Interested

Bericht door Tinkywinky » za 30 jan 2010 10:46

Je houd de spanning er goed in Sandra :mrgreen:

Gesloten