Verzilverde onderdelen (nietstiften, kettelstiften, etc)

Verkoop of ruil je kleine restjes die je zonde vindt om weg te gooien via dit subforum.
Forumregels
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
- Maak 1 topic voor al je restjes.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com zodra de topic gesloten kan worden.
- Topics ouder dan 2 maanden worden verwijderd.
Gesloten
Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:
Verzilverde onderdelen (nietstiften, kettelstiften, etc)

Bericht door ukkies » za 26 apr 2014 13:15

Omdat ik het zelf nauwelijks meer gebruik (ik maak haast geen sieraden meer met dit soort onderdelen), maar nog wel veel voorraad heb wil ik een en ander hier aanbieden.
Alle onderdelen zijn verzilverd (silver plated) (klik de foto's aan voor een groter en volledig formaat)

Afbeelding
Verzilverde kettelstiften. Vlnr: 20mm (€2,00), 30mm (€2,00) en 40 mm (€2,50)
Prijs per 50 stuks

Afbeelding
Verzilverde nietstiften met een bolletje. Vlnr: 20mm (€2,00), 30mm (€2,50) en 40 mm (€3,00)
Prijs per 50 stuks

Afbeelding
Verzilverde (franse) oorhaken. 10 paar voor €2,50

Afbeelding
Verzilverde (open) ringetjes, Vlnr: 4mm (€1,50), 6mm (€2,00) en 8mm (€2,50)
Prijs per 50 stuks
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Verzilverde onderdelen (nietstiften, kettelstiften, etc)

Bericht door ukkies » zo 14 dec 2014 14:33

Van de verzilverde nietstiften in de maat 40 mm zie ik inmiddels de bodem. De rest is nog royaal in voorraad.
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Verzilverde onderdelen (nietstiften, kettelstiften, etc)

Bericht door Sandra » zo 14 dec 2014 21:57

Ik zal de topic nog even laten staan, maar let je alsjeblieft voortaan op onze regel?
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.

Gebruikersavatar
ukkies
Bead Lover
Berichten:420
Lid geworden op:vr 28 nov 2008 14:35
Locatie:In de omgeving van Haarlem
Contacteer:

Re: Verzilverde onderdelen (nietstiften, kettelstiften, etc)

Bericht door ukkies » zo 14 dec 2014 22:16

Sandra schreef:Ik zal de topic nog even laten staan, maar let je alsjeblieft voortaan op onze regel?
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
Hoi San,
het is zeker niet mijn bedoeling af te wijken van de regels. Ik heb vanmiddag alleen een oud topic omhoog gehaald.
Ik heb ooit op gewicht deze onderdelen (privé) ingekocht, daar heb ik nu 'hapklare' porties van proberen te maken omdat ik het spul als geheel niet kwijt raak.
Mocht jij van mening zijn dat dit niet mag of niet past hier, dan mag je het bericht verwijderen (no hard feelings).

Alvast fijne feestdagen!
Freedom is not worth having if it does not include the freedom to make mistakes
~ Mahatma Gandhi ~

Gesloten