Einde hobby

Verkoop of ruil je kleine restjes die je zonde vindt om weg te gooien via dit subforum.
Forumregels
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
- Maak 1 topic voor al je restjes.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com zodra de topic gesloten kan worden.
- Topics ouder dan 2 maanden worden verwijderd.
Gesloten
PvA
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:wo 09 apr 2014 09:35
Einde hobby

Bericht door PvA » wo 09 apr 2014 09:42

Hallo allemaal,
Ik heb jaaaaren sieraden maken als hobby gehad en was hier ook erg actief (onder de naam Patericia, maar ik weet mn inlog echt niet meer) nu ligt het al zo'n tijd te versloffen dat ik mijn spullen wil verkopen.
Ik heb toen zo'n ontzettend leuke tijd hier gehad, dat ik nu hier kom om te kijken of er uberhaupt nog interesse is in sieraden onderdelen.

Omdat ik heel veel spullen heb, en ik zag dat er hier alleen kleine restjes aangeboden mogen worden, vraag ik mij of of het misschien een idee is dat ik een Facebook pagina aanmaak en die hier dan plaats? Zou dat mogen????

Groetjes Patricia

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Einde hobby

Bericht door Sandra » wo 09 apr 2014 10:50

hi Patricia,
Ik kan evt wachtwoord van Patericia voor je wijzigen, dan kan je daar weer mee posten. Stuur je anders mailtje naar info@kralen.com ? Dan mail ik nieuw wachtwoord terug.
Voor forumleden die jaren actief waren geweest en met hun hobby stoppen doen we niet moeilijk over grote hoeveelheden, dus je kan dan gewoon hier posten.

PvA
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:wo 09 apr 2014 09:35

Re: Einde hobby

Bericht door PvA » wo 09 apr 2014 18:56

Dat hoeft niet, ik doe het wel hiermee (als je dat goed vind)

Maar het zijn ruim 60 foto's geworden en morgen komen er nog een paar bij :shock: De link naar de facebookpagina is https://www.facebook.com/pages/Verkoop- ... 1918678019.

Verzenden doe ik via het postNl tarief of als pakket als je meerdere pakketten wil kopen. Ik hoef er niet de hoofdprijs voor te hebben maar zoals jullie ook wel weten is het een dure hobby dus ik zou het fijn vinden als er geen onzin biedingen worden gedaan. Bij vragen, stel ze gerust :D
Like de pagina, geef het door aan bevriende sieraden makers en ik hoop dat ik jullie aan leuke spulletjes kan helpen.

Overigens ging het meteen weer kriebelen toen ik al die spulletjes aan het fotograferen was :oops:

Groetjes Patricia

PvA
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:wo 09 apr 2014 09:35

Re: Einde hobby

Bericht door PvA » wo 23 apr 2014 09:36

Ik heb nog heel veel onderdelen te koop. Binnenkort plaats ik ook wat cuff onderdelen die ik nog heb liggen.

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: Einde hobby

Bericht door daisy81 » vr 13 jun 2014 18:39

wat heb je aan cuffs? en heb je ook miyuki of toho rocailles en cabochons?

Gesloten