1 kilo glaskralen

Verkoop of ruil je kleine restjes die je zonde vindt om weg te gooien via dit subforum.
Forumregels
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
- Maak 1 topic voor al je restjes.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com zodra de topic gesloten kan worden.
- Topics ouder dan 2 maanden worden verwijderd.
Gesloten
Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede
1 kilo glaskralen

Bericht door estherwijma » do 09 jan 2014 12:46

Ik heb hier 1 kilo mooie blauwe glaskralen liggen, waar ik niets mee doe, dus hopelijk kan ik iemand hier er nog blij mee maken!
Ik wil er €12,50 voor hebben. Het past door de brievenbus, verzendkosten zijn €3,84.
Ruilen tegen TOHO/Myuki rocailles, cabochons, parels, beadembroiderybenodigdheden mag ook!
Omdat de kralen geseald zitten, kan ik er geen foto van maken, maar het zijn het soort kralen dat je op de onderstaande foto ziet (maar dan ik blauw). Mocht je toch hele graag een foto willen, dan ben ik bereid de kralen uit de verpakking te halen :D

Afbeelding
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 1 kilo glaskralen

Bericht door estherwijma » do 09 jan 2014 17:34

mag ook evt de helft en als je een ander bod wilt doen, wees vrij!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 1 kilo glaskralen

Bericht door estherwijma » zo 12 jan 2014 10:38

Mocht iemand aankomende week toch nog interesse hebben, ik heb van ma t/m vrij zeer beperkt toegang tot internet, dus als het even duurt voor je wat hoort, dan weet je waar het aan ligt! Stuur ff een pb als je interesse hebt!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: 1 kilo glaskralen

Bericht door estherwijma » vr 17 jan 2014 20:37

Nog niemand? Ik heb iig weer beschikking over internet en ik zal dit weekend de kralen ook op MP te koop gaan aanbieden!
Groetjes Esther

francisca02
Bead Starter
Berichten:56
Lid geworden op:vr 07 mar 2014 21:41

Re: 1 kilo glaskralen

Bericht door francisca02 » vr 07 mar 2014 22:12

Heb je ze nog? Zo ja, wat voor blauw is het? Ben op zoek naar mooi donkerblauw. :)

Gesloten