Ruim een jaar na het overlijden van mijn vrouw Marjo ben ik begonnen met het opruimen van haar hobbyspullen.
Hierbij biedt ik al haar sieradenmaterialen te koop aan.
Ultrasoon reiniger met reinigingsconcentraat € 25
Foto tentje met statief om uw sieraden goed te fotograferen €25
Een 40tal rubber halssnoeren €10,
een zakje parels 30st €5,
40 metalen armbandjes met schroefsluiting, aan standaard(zwart, bruin en zilver) €20,
plastic kralen, houten kralen €4
zakjes gekleurd koord €3
zijden koord € 5
2 mallen om kettingen te maken €5,
Zie advertentie op marktplaats voor de foto's
http://link.marktplaats.nl/679588472
Spullen te koop om sieraden te maken
Forumregels
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
- Maak 1 topic voor al je restjes.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com zodra de topic gesloten kan worden.
- Topics ouder dan 2 maanden worden verwijderd.
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
- Maak 1 topic voor al je restjes.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com zodra de topic gesloten kan worden.
- Topics ouder dan 2 maanden worden verwijderd.
Laatst gewijzigd door awouters op zo 09 jun 2013 14:30, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: Spullen te koop om sieraden te maken
Allereerst alsnog gecondoleerd met het overlijden van je vrouw. Een jaar geleden, maar ik kan me voorstellen dat het toch moeilijk blijft om haar spullen te verkopen. Sterkte ermee en ik hoop voor je dat je het wel snel verkoopt.
Re: Spullen te koop om sieraden te maken
Ik sluit me aan bij JanneMarie. Sterkte met het verwerken van het verlies van Marjo en een snelle verkoop toegewenst.
Liefs en groetjes, Algante