Dolce Luna hangers te koop

Verkoop of ruil je kleine restjes die je zonde vindt om weg te gooien via dit subforum.
Forumregels
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
- Maak 1 topic voor al je restjes.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com zodra de topic gesloten kan worden.
- Topics ouder dan 2 maanden worden verwijderd.
Gesloten
Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:
Dolce Luna hangers te koop

Bericht door Saskia » zo 24 jun 2012 15:23

Ik ben al een tijd niet geweest en ik heb, net als voor het forum, jammer genoeg weinig tijd meer voor mijn kralen. Ik ben begonnen met het uitzoeken en aanbieden op marktplaats. Het gaat niet snel (weer dat gebrek aan tijd :) )maar er komt steeds weer wat bij.
Graag bieden en/of mailen via marktplaats http://verkopers.marktplaats.nl/5907581" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb geen kvk ofzo, alles is via het forum of bij (meestal) internetwinkels vandaan.

Groetjes Saskia

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Re: Dolce Luna hangers te koop

Bericht door Saskia » wo 11 jul 2012 21:39

Het is nog niet heel erg opgeschoten om foto's te maken. Valt niet mee met twee kinderen die vakantie hebben en om je heen lopen :wink: Zal even laten weten wanneer ik aan de glaskralen ga beginnen. zal wel na de vakantie worden vrees ik.

Had iemand gemaild vis het forum voor een richtprijs, dat vind ik altijd erg moeilijk. Maar bieden mag altijd, hoef geen winst te maken op de kralen maar wil alleen wat meer plek maken op mijn hobbykamer.

MG Jewelry
Bead Interested
Berichten:167
Lid geworden op:wo 09 feb 2011 19:35
Contacteer:

Re: Dolce Luna hangers te koop

Bericht door MG Jewelry » do 12 jul 2012 11:17

Je hebt een aardig winkeltje :D

Gebruikersavatar
Saskia
Bead Dreamer
Berichten:510
Lid geworden op:vr 15 aug 2003 13:39
Locatie:Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Re: Dolce Luna hangers te koop

Bericht door Saskia » zo 04 nov 2012 20:23

Haha, ik heb een nog veel groter winkeltje op zolder en helaas doe ik er maar weinig mee.
Kan er gewoon de tijd niet meer voor vinden om aan de slag te gaan.
Zou graag mijn site weer eens een update geven en nieuwe dingen maken.
Zeker nu ik hier toch steeds weer even inlog en al dat moois zie begint het weer te kriebelen...
Ben nog aan het uitzoeken maar ook dat gaat niet zo snel, hoop er snel weer wat op te zetten om plaats te maken.

Gesloten