stoppen met de hobby

Verkoop of ruil je kleine restjes die je zonde vindt om weg te gooien via dit subforum.
Forumregels
- Restjes verkopen is alleen toegestaan voor kleine restanten van particuliere kralenfans die reeds tijdje actief zijn op het forum.
- Grote restanten, restanten van bedrijven of zelfgemaakte artikelen kunnen verkocht worden via Marktplaats.
- Maak 1 topic voor al je restjes.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com zodra de topic gesloten kan worden.
- Topics ouder dan 2 maanden worden verwijderd.
Gesloten
Gebruikersavatar
stephaniew
Bead Starter
Berichten:75
Lid geworden op:ma 15 sep 2008 12:55
Locatie:groningen
stoppen met de hobby

Bericht door stephaniew » ma 18 jun 2012 12:29

hallo allemaal was voor mij al weer eentijdje geleden da ik op he forum was heb in middels is mijn tweede kleine man geboren,
en het lukt me niet meer om met de kralen bezig te zijn dus ik heb besloten om er mee te stoppen :( .

wie o wie zoekt nog kralen diverse kleuren.

onderdelen, sieradenhalsjes , oorbellenrekjes, armbanden displays e,d heb een klein gedeelte op marktplaats staan.


http://verkopers.marktplaats.nl/4672225

ik woon in groningen dus als je wilt komen kijken kan dat ook voor afspraak kun je mailen naar swilkens@hotmail.com

groetjes

stephanie

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: stoppen met de hobby

Bericht door Zina » ma 18 jun 2012 12:50

Op zoek ben ik altijd :P Ik zal even op marktplaats kijken, maar zover ik begrepen heb heb je dus nog meer?
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
stephaniew
Bead Starter
Berichten:75
Lid geworden op:ma 15 sep 2008 12:55
Locatie:groningen

Re: stoppen met de hobby

Bericht door stephaniew » ma 18 jun 2012 14:04

ik heb idd nog meer ben bezig met fotos maar het is zoveel dat het nog best wat tijd kost :D ik heb nog meer in huis dan dat ik altijd dacht hahaha

Gesloten