Hi allemaal,
jullie hebben vast allemaal de foto's van Sandra uit Zuid-Afrika gezien. Nou had ik een vraagje over de eerste foto (http://www.creafun.nl/gfx/allerlei/afri ... ndengr.jpg). Daarop staat een oranje armband waarbij de beide uiteinden in een soort driehoekjes zitten met daartussen geregen draadjes (snappen jullie het nog?!?) Nou was mijn vraag hoe ik het beste die driehoekjes kan maken. Als jullie tips hebben zou ik die graag horen!!! Alvast bedankt.
knuffel Marieke
Armband uit Zuid-Afrika
dat is als netting geregen.
wat ze volgens mij doen, is gewoon met netting beginnen en die dan steeds smaller of breder maken. je krijgt dan een driehoek. ik denk dat ze daar vervolgens aan zijn gaan rijgen. misschien bijvoorbeeld heen en weer:
| -> |
|<-|
| |
ik denk dat ze zoiets hebben gedaan, lijkt me ook het makkelijkst. maar ik weet zeker dat de driehoek via netting is gedaan.
PS: leuk dat de artikel over zuid afrika nut heeft.
wat ze volgens mij doen, is gewoon met netting beginnen en die dan steeds smaller of breder maken. je krijgt dan een driehoek. ik denk dat ze daar vervolgens aan zijn gaan rijgen. misschien bijvoorbeeld heen en weer:
| -> |
|<-|
| |
ik denk dat ze zoiets hebben gedaan, lijkt me ook het makkelijkst. maar ik weet zeker dat de driehoek via netting is gedaan.
PS: leuk dat de artikel over zuid afrika nut heeft.