wie weet waar dit voor is?

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gebruikersavatar
kralie
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:vr 29 sep 2006 10:44
Locatie:Middelburg
Contacteer:

Bericht door kralie » di 02 jan 2007 08:33

he dat is leuk, en waar kun je die kleipers kopen (met al die leuke uitsteekvormpjes) ik heb het nog niet eerder gezien
Beadle, kralen&sieradenwinkel Middelburg

Gebruikersavatar
madebyme
Bead Dreamer
Berichten:707
Lid geworden op:do 17 aug 2006 21:47
Contacteer:

Bericht door madebyme » di 02 jan 2007 12:34

jappeleintje schreef:
Kraaltjes schreef:
jappeleintje schreef:Voor sliertjes te maken van Fimo gebruikte ik altijd een knoflookpers, ging prima!
Dat is ook wel een goed idee, kun je daarmee ook hele lange slierten creeren? :wink: Heb ergens in een boek een ideetje gezien wat ik wil gaan maken alleen heb er hele lange slierten voor nodig.
Nee, de sliertjes worden niet echt erg lang....er kan maar een bepaalde hoeveelheid Fimo in de knoflookpers. Ik denk dat de sliertjes zo'n 10-15 cm lang worden.
Als je nu de knoflookpers halverwege bijvult met nieuwe klei, en dan weer goed aandrukt (wat wel zal moeten natuurlijk), zouden ze dan niet langer worden?? Het is het proberen waard, lijkt mij.

Gebruikersavatar
Loura!
Bead Fan
Berichten:332
Lid geworden op:wo 30 aug 2006 14:20
Locatie:Beesd

Bericht door Loura! » di 02 jan 2007 17:01

kralie schreef:he dat is leuk, en waar kun je die kleipers kopen (met al die leuke uitsteekvormpjes) ik heb het nog niet eerder gezien
Hobbywinkels, dekwast.nl, ...
Groetjes,
Loura

Sieraden maken is geen hobby maar een verslaving...

Gesloten