Splitring bevestigen
- Brigitte
- Bead Lover
- Contacteer:
Nou ja, ik maak best leuke kettingen, maar met zoiets simpels heb ik dus enorme moeite. Wat is nou de beste manier om een splitring aan een sluiting te bevestigen ? Ik eindig met een splitring die wel vast zit, maar er erg verfrommeld uitziet..... Met welke tang doen jullie dit en hebben jullie hier een bepaald handigheidje voor ?
Alvast bedankt....
Brigitte
Alvast bedankt....
Brigitte
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
- Bead Monster
- Contacteer:
Jawel!EllenV schreef:Misschien wat voor Sandra om voor Creadream in te slaan? Je kunt ze in Nederland niet kopen..........
Ik weet niet welke winkels ze verkopen, maar ik neem aan dat bijvoorbeeld Pipoos ze binnenkort gaan krijgen. Ze kunnen ze in ieder geval bestellen, want ze zijn inmiddels via de reguliere hobbygroothandel leverbaar.
Tja, das wel leuk, hoor, maar ik woon helemaal in de prairie, de bushbush van Friesland. Als ik naar pipoos wil gaan, moet ik naar Groningen. Dan bestel ik het net zo lief bij Sandra...........Esther schreef:Jawel!EllenV schreef:Misschien wat voor Sandra om voor Creadream in te slaan? Je kunt ze in Nederland niet kopen..........![]()
Ik weet niet welke winkels ze verkopen, maar ik neem aan dat bijvoorbeeld Pipoos ze binnenkort gaan krijgen. Ze kunnen ze in ieder geval bestellen, want ze zijn inmiddels via de reguliere hobbygroothandel leverbaar.
Groeten Ellen
- Bead Monster
- Contacteer:
Heb je nog nooit van http://www.pipoos.nl" onclick="window.open(this.href);return false; gehoord? Daar kan je ook bestellen, z?lfs als je in de bushbush woont.EllenV schreef:Tja, das wel leuk, hoor, maar ik woon helemaal in de prairie, de bushbush van Friesland. Als ik naar pipoos wil gaan, moet ik naar Groningen. Dan bestel ik het net zo lief bij Sandra...........
- Brigitte
- Bead Lover
- Contacteer:
Bij Kralenpost hebben ze twee soorten, voor 7,95 en 25,00 euro. Verschil ?? Geen idee !! Maar als Sandra ze heeft ga ik daar ook liever bestellen. Gaat zo lekker vlug..... Ik wacht nog maar even af. Gisteravond is het ook zonder tangetje gelukt, maar kostte me wel bijna een nagel en het blijft een heel gemier...
Groetjes
Brigitte
Groetjes
Brigitte