Mijn naam is Sylvie Luca en ik ben een negentienjarig meisje uit Belgi?.
Eerst en vooral proficiat met die mooie site!!
Als ik niet zo niet-creatief was zou ik er misschien een hobby van maken. Nu wil ik het echter iets bescheidener houden: Op zoek naar een origineel kerstcadeautje voor de oma van mijn vriend, vond ik deze link http://beadwork.about.com/library/weekl ... ass+Charms" onclick="window.open(this.href);return false; Daar mijn vriend z'n oma elk jaar met de feestdagen haar hele familie uitnodigt voor een etentje, zou ik graag ook iets in die aard maken. Het moet uiteraard niet exact hetzelfde zijn, maar gewoon iets dat erop lijkt om rond een voet van een wijnglas te doen, met telkens de naam van het familielid erbij.
Zoals ik dus al zei ben ik jammer genoeg absoluut niet handig. Wat ik wel ben is koppig
Zo gezegd zo gedaan, ik heb ondertussen reeds uren gezocht op internet, maar nergens heb ik de techniek gevonden hoe ik het moet maken, laat staan dat ik snap hoe ze het dan achteraf rond de voet van dat wijnglas krijgen. Bijna de hoop opgevend ben ik dan maar een hobbywinkel binnengestapt (nu moet ik wel zeggen dat Nederlanders in het algemeen veel creatiever zijn dan Belgen, daar ben ik van overtuigd sinds ik mijn zoektocht begon. Het aantal online sieradenwinkels in Nederland en Belgi? ligt heel ver uiteen. Ik voel me dus voor ??n keer toch wel benadeeld om Belg te zijn :-d). Daar konden ze mij echter ook niet verder helpen. Ze bekeken mij eerlijk gezegd nogal raar toen ik zei dat ik iets wou maken om rond de voet van een wijnglas te doen.
Nu hoopte ik dus dat jullie mij zouden willen helpen en mij, het hoeven maar heel korte richtlijnen zijn, op weg zou kunnen helpen hoe ik er moet aan beginnen. Er zal wel een bepaalde techniek zijn die zowel voor sieraden als voor die versiering voor wijnglazen hetzelfde is. Als je toevallig een link zou weten naar een site waar het uitgelegd staat is het uiteraard ook goed. Als het mij maar op weg zou helpen.
alvast mercikes
sylvie xxx