Hallo,
Ik zou graag een ketting maken met kralen die geknoopt worden, met verschillende draden.
Zoals er in het elfenboekje enkele staan.
Maar welke kralen gebruik je hiervoor het beste? Hoeveel draden gebruik je voor een mooi resultaat. En hoe maak je de draden mooi vast aan elkaar ? Met een kapje?
Ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.
Groetjes
Peggy
geknoopte ketting
- Saartje
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoi Peggy,
Ik gebruik altijd 4 a 5 draden, maar hoe meer je er gebruikt, des te voller het effect natuurlijk. Ik gebruik altijd 3 a 4 soorten kralen (facet, chips, rocailles,...) per draad en volg dan hetzelfde patroon. Slotje aanzetten doe ik gewoon, niet met kapjes....
Veel succes!!
Ik gebruik altijd 4 a 5 draden, maar hoe meer je er gebruikt, des te voller het effect natuurlijk. Ik gebruik altijd 3 a 4 soorten kralen (facet, chips, rocailles,...) per draad en volg dan hetzelfde patroon. Slotje aanzetten doe ik gewoon, niet met kapjes....
Veel succes!!

Kralengroetjes, Saartje 

-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Hey Peggy
De keuze van de kralen en hoeveel hangt af van welk effect of resultaat dat je wil bereiken.
Als je graag een eenvoudige ketting wil, gebruik je best slechts 1 of 2 types kralen (Bijv. alleen rocailles en toupies).
Mag het wat uitbundiger zijn laat je fantasie dan maar de vrije loop.
Just do it.
De keuze van de kralen en hoeveel hangt af van welk effect of resultaat dat je wil bereiken.
Als je graag een eenvoudige ketting wil, gebruik je best slechts 1 of 2 types kralen (Bijv. alleen rocailles en toupies).
Mag het wat uitbundiger zijn laat je fantasie dan maar de vrije loop.
Just do it.
Kraaltjes! Kraaltjes! I'm hooked.