Maat cuff

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede
Maat cuff

Bericht door estherwijma » di 09 feb 2016 18:25

Ik krijg een schilderij van mijn hond :D In ruil daarvoor wil degene die het schilderij maakt, graag een sieraad van me! Superleuke ruil dus, alleen... Ze heeft een aantal armbanden gezien op mijn site die ze mooi vindt. Een ervan is met een cuff erin. Aangezien we niet bepaald dichtbij elkaar wonen, moeten de creaties verzonden worden met de pakketpost. Ze heeft nu haar polsmaat doorgegeven, maar hoe weet ik nu of de cuff past? Het zou zonde zijn hem op te sturen en dat hij niet past, dan moet ie weer terug en hebben we dus veel verzendkosten.
Ik heb dus geen idee hoe je een cuff goed kan meten.
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Maat cuff

Bericht door Algante » di 09 feb 2016 19:23

Wat leuk, dat uitwisselen van prachtigs zelfgemaakt, plezier hebben van elkaars talent :D

Is haar (doorgegeven) maat wellicht (ongeveer) dezelfde als iemand in jouw directe omgeving? Of kun je een soort mal maken van een plastic fles of zo?
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: Maat cuff

Bericht door estherwijma » wo 10 feb 2016 09:11

Oooh dank je! Dat ik dat nou niet zelf bedacht had :lol:

Ja zo leuk om op deze manier dingen uit te wisselen! Heb dat overigens ook weleens via Marktplaats gedaan! Ik wilde perse een bepaalde rok hebben, maar had weinig budget dus heb toen aangeboden om een sieraad te maken. Die dame vond het goed, was nog wel spannend of ze het mooi zou vinden, maar ze was er helemaal weg van haha!
Groetjes Esther

Gesloten