programma JBead

Tips, vragen en antwoorden over allerlei technieken kun je hier plaatsen. Bijvoorbeeld speciale rijgpatronen of hoe je je sieraad extra perfect kan afwerken.
Gesloten
nonie
Bead Starter
Berichten:66
Lid geworden op:wo 02 jan 2013 09:20
programma JBead

Bericht door nonie » do 14 feb 2013 09:53

Heb een patroon gemaakt met dit programma Hoe moet ik nu dit patroon opslaan Als ik hem afdruk dan krijg ik niet die zwart witte blokjes wat doe ik verkeerd

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: programma JBead

Bericht door Moon » za 16 feb 2013 16:19

Als je een beetje Duits kunt lezen, dan kan je eens op het volgende forum kijken:
http://www.perlenhaekeln.de/forum/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ze hebben daar ook een apart deel voor dat programma waar je het over hebt. Ik heb er zelf nog niets mee ontworpen, dus ik kan je zo snel niet helpen.

Ook nog een link met patroontjes en misschien ook nog uitleg over het programma:
http://www.perlenhaekeln.de/" onclick="window.open(this.href);return false;

De sites horen bij elkaar, maar je moet voor beide een aparte inlog aanmaken.

Veel succes!
Groetjes van Monica

nonie
Bead Starter
Berichten:66
Lid geworden op:wo 02 jan 2013 09:20

Re: programma JBead

Bericht door nonie » za 16 feb 2013 17:20

Ja maar ik heb heb daar geprobeert om in te loggen in het forum Maar dat lukt me niet Heb Sylvia gemaild en die schreef dat ik dan engels moet schrijven En dat kan ik niet

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: programma JBead

Bericht door Moon » zo 17 feb 2013 11:05

Oh dat is jammer.

Sla je wel eerst je ontwerp op? Ik heb wel het oude programma dbead en dan staat er linksboven 'File' en als je daar op klikt kun je naar 'Save as' en dan kun je een documentnaam opgeven en even goed kijken in welk mapje het wil opslaan. Daarna lijkt me dat je het zou moeten kunnen printen.
Groetjes van Monica

nonie
Bead Starter
Berichten:66
Lid geworden op:wo 02 jan 2013 09:20

Re: programma JBead

Bericht door nonie » zo 17 feb 2013 13:21

dat heb ik ook gedaan maar nu heb ik een andere oplossing gewoon een printscreen maken dan doet ie het wel

Gesloten