Ik ga dit voorlopig niet maken wegens tijdgebrek
Soutache, de nieuwe trend?
Met al die weblogs van tegenwoordig kom ik veel tegen, waaronder nu soutache. Op http://www.annetavalious.com/soutache_en_1560.htm" onclick="window.open(this.href);return false; kun je mooie voorbeelden vinden. Ikzelf kende het nog niet, jullie wel? Volgend jaar komt er in ieder geval 'n Engelse boek over uit http://www.amazon.com/Bead-Embroidery-S ... embroidery" onclick="window.open(this.href);return false;
maar ben benieuwd of jullie het al kennen. Ik vind het in ieder geval mooi genoeg om te delen.
Re: Soutache, de nieuwe trend?
Dat kon ik ook nog niet.Zou ook wel eens willen proberen , want het is heel mooi.

ik heb het al een paar keer gezien. het band zelf kocht ik al op poppenhuisbeurzen. als afwerking voor bankjes en stoelen enz. grappig om het in een heel andere hobby weer tegen te komen
- SandraM
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik heb al een aantal sieraden gemaakt met soutache. Maar als ik om me heen kijk zie ik zoveel mooiere ontwerpen. Heel veel oefenen dus
Even lastig in het begin, maar als je het onder de knie hebt kun je er mooie dingen mee maken!
ik heb al wat op forum langs zien komen vind erg mooie stijl.
staat op lijst om uit te proberen.
staat op lijst om uit te proberen.
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!
Jewel (Miranda van Mirlady) heeft het er ook over gehad dat ze het gebruikt in haar ontwerpen.
Even OT: Miranda schrijft momenteel een leuke blog op http://www.mirlady.nl" onclick="window.open(this.href);return false; over haar belevenissen tijdens de Bead & Button show waar ze mee heeft gedaan met 1 van haar kunstwerken. Erg leuk om te volgen.
Groet,
Ellen
Even OT: Miranda schrijft momenteel een leuke blog op http://www.mirlady.nl" onclick="window.open(this.href);return false; over haar belevenissen tijdens de Bead & Button show waar ze mee heeft gedaan met 1 van haar kunstwerken. Erg leuk om te volgen.
Groet,
Ellen
Toevallig dat ik net iets heb gemaakt met soutache. ik had het al enige tijd liggen maar nooit echt een idee gehad wat ik er mee moest doen. Dit is wel een leuke site om inspiratie op te doen. Ik moet wel zeggen dagboek hetwel lastig vond om de soutache af te werken.
ah inderdaad leuk om te lezen, bedankt voor de tip.
ben nieuwsgierig kim wat je ermee heb gemaakt, zal even naar je recente posts kijken.
ben nieuwsgierig kim wat je ermee heb gemaakt, zal even naar je recente posts kijken.
-
Oeteljee
- Bead Starter
- Contacteer:
Hallo Ellen,
Na deze posting ben ik haar ook gaan volgen, en vond haar belevenissen daar erg leuk.
Ineens zijn de blogs gestopt (31 augustus) , en ik ben nog steeds nieuwschierig naar hoe dit avontuur is afgelopen.
Weet iemand dit?
Na deze posting ben ik haar ook gaan volgen, en vond haar belevenissen daar erg leuk.
Ineens zijn de blogs gestopt (31 augustus) , en ik ben nog steeds nieuwschierig naar hoe dit avontuur is afgelopen.
Weet iemand dit?
Per Elle schreef:Jewel (Miranda van Mirlady) heeft het er ook over gehad dat ze het gebruikt in haar ontwerpen.
Groet,
Ellen
Klopt, verbaasde mij ook al, dat er opeens geen berichten meer waren.
- KralenHebbedingetjes
- Bead Fan
- Contacteer:
Misschien heeft het met haar vebouwing in huis te maken? Denk alle volgers met smart wachten 
Pluk de dag, no one promised you tomorrow!
Ik vond het ook erg jammer dat er geen berichten meer waren, de reden weet ik ook nietJMHols schreef:Klopt, verbaasde mij ook al, dat er opeens geen berichten meer waren.
Groet,
Ellen
hopelijk / waarschijnlijk is er niets aan de hand en heeft ze wegens tijdgebrek geen tijd meer in het forum gestopt.
Hallo dames,
Er is niks aan de hand met me, alles gaat goed hoor
, maar ik zit inderdaad in een hele grote verbouwing.
De achtergevel is er helemaal uit geweest, ik heb al maanden geen keuken, geen kraan, geen verwarming en maar af en toe een geschikt stroompunt om even de laptop op aan te sluiten en even snel wat email te checken.
De hele benedenverdieping is een grote bouwput en boven kun je je kont niet keren.
Kortom, het lukt momenteel niet om mijn blog bij te houden
Ook het kraalwerk zelf schiet erbij in, want ik kan gewoon nergens fatsoenlijk zitten in huis.
Ik sta zelf te popelen om het B&B-avontuur af te maken en daarnaast heb ik nog zoveel andere dingen te vertellen, zoals een publicatie in een nieuw frans kralentijdschrift, heel veel nieuwe verzinsels ( die ik ook nog niet volledig heb kunnen uitwerken ), een prachtige fotoshoot en een prijswinnend ontwerp.
We zijn nu weer aan opbouwen ( behangen, tegelen, plafond afwerken, verven etc. etc. ) en volgende week komt de keuken en dan hoop ik tegen eind van deze maand in ieder geval de meubels weer in de woonkamer te kunnen zetten en de gelegenheid heb om de 'schade' in te halen en spoedig de draad weer op te pakken
Tot gauw!
Er is niks aan de hand met me, alles gaat goed hoor
De achtergevel is er helemaal uit geweest, ik heb al maanden geen keuken, geen kraan, geen verwarming en maar af en toe een geschikt stroompunt om even de laptop op aan te sluiten en even snel wat email te checken.
De hele benedenverdieping is een grote bouwput en boven kun je je kont niet keren.
Kortom, het lukt momenteel niet om mijn blog bij te houden
Ik sta zelf te popelen om het B&B-avontuur af te maken en daarnaast heb ik nog zoveel andere dingen te vertellen, zoals een publicatie in een nieuw frans kralentijdschrift, heel veel nieuwe verzinsels ( die ik ook nog niet volledig heb kunnen uitwerken ), een prachtige fotoshoot en een prijswinnend ontwerp.
We zijn nu weer aan opbouwen ( behangen, tegelen, plafond afwerken, verven etc. etc. ) en volgende week komt de keuken en dan hoop ik tegen eind van deze maand in ieder geval de meubels weer in de woonkamer te kunnen zetten en de gelegenheid heb om de 'schade' in te halen en spoedig de draad weer op te pakken
Tot gauw!
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
O meid, ik lees hetval. Geen wonder dat we niets meer vernamen. Zelf zitten wij al maanden met de verbouwing van de badkamer, waarbij mijn man alles zelf doet. Ik kan er slecht tegen, overal die rommel, bad stond zelfs een tijdje in dewoonkamer. Laat staan en heel huis verbouwen, pfff ik heb met je te doen.