Juwelen met aluminium wire
Iemand van jullie al ervaringen met juwelen maken met aluminium wire?
-
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: Juwelen met aluminium wire
Ja! ik geef er workshops in.... wat wil je er over weten? 

Heb jij toevallig een werkbeschrijving ervan ?
Ik moet soms voor mijn stages ook iets creatief maken met leerlingen in het middelbaar. Meestal meisjes dus dit lijkt mij ook wel iets leuk. Maar wil het eerst thuis eens uit proberen. Ik maak af en toe thuis juweeltjes en dan weet ik of het haalbaar is met leerlingen
Ik moet soms voor mijn stages ook iets creatief maken met leerlingen in het middelbaar. Meestal meisjes dus dit lijkt mij ook wel iets leuk. Maar wil het eerst thuis eens uit proberen. Ik maak af en toe thuis juweeltjes en dan weet ik of het haalbaar is met leerlingen

-
- Bead Interested
- Contacteer:
Kom je wel eens in de buurt van Eindhoven/Veldhoven?
Ik kan je van alles laten zien maar om het in tekst uit te leggen vind ik zo moeilijk....
In ieder geval zou je ook op zoek kunnen gaan naar het boek over aluminiumdraad van Vaessen creative. Daar staat heel veel zinnigs (en onzinnigs...
in)
Ik heb het te koop voor 9,95
(exclusief verzenden uiteraard..)
Ik kan je van alles laten zien maar om het in tekst uit te leggen vind ik zo moeilijk....

In ieder geval zou je ook op zoek kunnen gaan naar het boek over aluminiumdraad van Vaessen creative. Daar staat heel veel zinnigs (en onzinnigs...

Ik heb het te koop voor 9,95

Bedankt voor de informatie. Ik ga eens kijken voor de boek dan want ben van Halen (België) dat is een heel stukje van Eindhoven.
http://www.infoweb.nl/hoblit/contents/n ... re%29.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Is dit ook zo draad om deze juwelen mee te maken ?
Is dit ook zo draad om deze juwelen mee te maken ?
- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
http://www.creadream.nl/artistic-wire-1 ... ue-draad1/" onclick="window.open(this.href);return false; Dit is volgens mij de wire draad waar je zelf figuren mee kan draaien rond bvb een parel. Degene die jij laat zien is een spiraal met vaste vorm waar je kralen op kan rijgen zonder slotje en die altijd in dezelfde vorm blijft. Daarmee kan je ook kiezen hoeveel rondjes hij rond je pols of hals of vinger gaat. Ik weet het ook niet zeker want met de wire heb ik zelf nog nooit iets gemaakt, maar wel met de spiraal. Trouwens niet gedacht hier een inwoner van Halen tegen te komen. Ik ben ook afkomstig van daar. Groetjes.
- moedertje
- Bead Designer
- Contacteer:
http://www.infoweb.nl/hoblit/contents/n ... staal.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier zie je voorbeelden van de spiraal of geheugenstaal waar de kralen gewoon geregen worden.
Hier zie je voorbeelden van de spiraal of geheugenstaal waar de kralen gewoon geregen worden.
Bedankt voor de informatie !
Leuk dat je ook van Halen afkomstig bent
Leuk dat je ook van Halen afkomstig bent